This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

geef hier maar is een goeie uitleg voor!

aai dit wordt ff te moeilijk voor tijn...... beetje simpele uitleg voor jullie is het simpel voor tijn niet hehe duh Call me stupid


maar goed als ik de koelvin eraf haal en de vsnaar eropzet past ie precies net zo groot als de variobus die komen gelijk uit dus dat lijkt me goed?
 
nja dat is dan goed. ik zou het niet meer weten. misschien dat een van je vario/koppeling helften een beschadinging heeft, maar dat lijkt me van niet.
 

Blaat, gewoon een shim gebruiken
 
*offtopic*

Originally posted by TheFugitive
was 5 km sjouwen naar huis zo gezegd zo gedaan na 30 min thuis he he

???? 5 km in 30 min met een kapotte scooter gesjouwd?

das 10kmph....misschien een idee om aan antletiek te gaan doen? kan je misschien nog geld mee verdienen

*offtopic*
 
Originally posted by koos911
wat is een shim en waarom is alles wat ik zeg fout vdm ik zeg alleen mijn ervaringen

Het is niet fout, maar om verschillende variobussen te gaan testen is niet echt handig, daarom kan je met een dun ringetje (een shim) hetzelfde effect krijgen als een langere bus.
 
ik heb er nu een mitusbishyi vsnaar onder ofzo ik heb hem erop gezet maar ik vind hem wat slapjes dat is toch niet normaal ik zet hem op de standaard geef klein beetje gas en in het midden kletst ie gewoon naar boven en naar beneden dat lijkt me niet goed maar die vsnaren zijn toch allemaal standaard maten? het is wel een vsnaar voor minarelli horizontaal dus dat is goed


achter bij de koppeling staat ie helemaal bovenaan en bij de vario onderin en je knijpt het in het midden zo bij elkaar met 2 vingers zo slap ......