Gasschuif blijft hangen bij regen weer

Hallo ik ben hier nieuw en zit met een probleem heb een runner rst 70cc 2006
En mij gasschuif blijft elke keer hangen als ik in de regen aan het rijden ben. Eerste keer gaschuif eruit gehaald lichtjes opgeschuurt en met wat olie terug gedaan 3 dagen met goed weer kunnen rijden. Gisteren rijd ik naar huis (in de regen) loopt mijn gasschuif weer vast. Kan iemand mij helpen met dit probleem
 
Advertisement - register to remove this

Tja, normaliter wordt je gasschuif niet beter van opschuren en hoef je er zeker geen olie op te doen. Dus het is logischer als of de veer van de schuif niet goed zit, de kabel stroef loopt in de mantel of het handvat waarmee je gas geeft niet lekker terugloopt.
 
Zou zelf de ruimte in de carburateur (waar de gas schuif zit) eens goed inspecteren.. Als deze af is zou ik zelf gaan voor een andere carburateur..

Mocht er niks mis mee zijn met de oude dan op ze minst een andere gas schuif halen.. (die oude is niet meer goed omdat je eraan geschuurd hebt)

Weet niet wat een nieuwe gas schuif kost, maar liever een andere 2ehandse carb of een nieuwe erop schroeven..

Zo verhelp je het probleem als het gasschuif huis in de carb toch niet goed blijkt te zijn.. En verhelp je ook het probleem van de gasschuif..


Nooit maar dan ook nooit aan de gasschuif gaan schuren.. Want het kan namelijk zo zijn dat je je carb daarmee ook uitgesleten hebt.
 
Gasschuif blijft niet meer zitten boven op de carb sluiten die niet goed af daarom kwam er water in maar nu zit ik al met het volgende gisteren deet die het gewoon weer goed. Wil ik mijn scooter weer starten loopt die voor een minuut wil ik weg rijde valt die weg en niet maar aan tekrijgen

In dit heb ik nog nooit meegemaakt
 
Heb je de carb weer open gehad? Misschien zit er toch iets niet goed nadat je hem open had gehaald.
 
Sorry voor het niet reageren. Maar had mijn carb schoo. gemaakt en toen reed die weer perfect. En nu ben ik alweer de sjaak want had nog geen 10 minuuten gereden en moest ik al mee maar de rollerbank en heb een wok status gekregen .dus kan weer opnieuw gaan beginnen (risico van het vak) bedankt voor de reactie's
 
Back
Top