Het begon toen ik 15 was. Ik zag bij Hilliger in Ferwert een mooie Yamaha Aerox R staan. 2e hands, 6000km op de teller, gepolijste carterkap, knipperlichten mooi weggewerkt enzo... heel mooi, dus gekocht. Hij zag er toen zo uit:
Maja dit beviel me niet echt dus andere uitlaat gehaald, Gianelli Giant 2. Hele goeie uitlaat btw, voor standaard cilinder. 85 @ teller.
Maar ik was ook op het uiterlijk wel wat uitgekeken en een vriend van mij liet zijn speedfight zwart met wit spuiten, dus ik dacht ik doe mijn velgen, mijn tellerkap en een stuk van mijn voorkap erbij kan dat ook mooi wit. Resultaat:
Vlak hiervoor had ik al voor 40 eurie een nrx-je aangeschaft want ik wou toch beter. Deze blijkt nu een beetje verrot te zijn maja et rijdt.
Toen na wat 1000km knapte mn snaar, dus Malossi Kevlar Belt erom. Dit ging in eens als de neten. Maar na 150km ofzo gingen de prestaties ineens achteruit, dus ik wat rond vragen. Compressie moest et zijn, dus ik nieuwe zuigerveren monteren, was kutwerk als je dat voor het eerst doet maar ja. Toen stond hij er zo bij:
Dit heeft niet veel geholpen, helaas. Dus ik kijken wat het wel was. Zat er een scheur van zo'n 10cm in mn uitlaat in de lasnaad. Dus dicht lassen. Hielp ook niet. Toen kwam ik erachter dat je hier op het forum prachtig spul kan kopen. Dus ik heb nu een Multivar en Hebo verstelbaar gekocht van 'denn1s'.
Houdt je op de hoogte
Cya Smaranello