G-Unit Aerox

Status
Not open for further replies.

Smaranello

old; FST Team Slider
Het begon toen ik 15 was. Ik zag bij Hilliger in Ferwert een mooie Yamaha Aerox R staan. 2e hands, 6000km op de teller, gepolijste carterkap, knipperlichten mooi weggewerkt enzo... heel mooi, dus gekocht. Hij zag er toen zo uit:

DSC00037.JPG

DSC00040.JPG


Maja dit beviel me niet echt dus andere uitlaat gehaald, Gianelli Giant 2. Hele goeie uitlaat btw, voor standaard cilinder. 85 @ teller.

DSC00569.JPG


Maar ik was ook op het uiterlijk wel wat uitgekeken en een vriend van mij liet zijn speedfight zwart met wit spuiten, dus ik dacht ik doe mijn velgen, mijn tellerkap en een stuk van mijn voorkap erbij kan dat ook mooi wit. Resultaat:

DSC00959.JPG


Vlak hiervoor had ik al voor 40 eurie een nrx-je aangeschaft want ik wou toch beter. Deze blijkt nu een beetje verrot te zijn maja et rijdt.
Toen na wat 1000km knapte mn snaar, dus Malossi Kevlar Belt erom. Dit ging in eens als de neten. Maar na 150km ofzo gingen de prestaties ineens achteruit, dus ik wat rond vragen. Compressie moest et zijn, dus ik nieuwe zuigerveren monteren, was kutwerk als je dat voor het eerst doet maar ja. Toen stond hij er zo bij:

DSC02302.JPG


Dit heeft niet veel geholpen, helaas. Dus ik kijken wat het wel was. Zat er een scheur van zo'n 10cm in mn uitlaat in de lasnaad. Dus dicht lassen. Hielp ook niet. Toen kwam ik erachter dat je hier op het forum prachtig spul kan kopen. Dus ik heb nu een Multivar en Hebo verstelbaar gekocht van 'denn1s'.

Houdt je op de hoogte

Cya Smaranello
 
Advertisement - register to remove this

Multivar en Hebo verstelbaar erop gezet (11-10-2003). Loopt aardig na wat afstellen, maar toch nog overtoeren. Ik gewichten wegen, 6,3 gram !!!!! Lijkt me sterk. Maar ja ik heb net mn vario moer eraf gedraait en daarmee mijn schroefdraad van mijn krukas aan stront gedraait, balen dus (13-10-2003). Dat wordt een nieuwe krukas. Doppler S1R met C3 lagertjes.

Krijg deze week mn 17,5mm Dell'Orto binnen
 
Het is niet echt een Project............Maar wel een leuk roxje :)

Kan een broertje van die van mij zijn :p
 
Je denkt vast, dit is toch geen project. Nee klopt!!! Dit wordt et wel;
- TNT stuur + clamp
- Carbon membraan klepjes
- TNT koplamp in voorkap plamuren dmv polyester plamuur
- Hierdoor moet hij ook gespoten worden, ik denk aan metallic oranje met wit. Of goud met blauw.
- Killswitch, altijd leuk ook op vrij std setup
- toekomst nog 70, waarschijnlijk Gilardoni :W
- Std digiteller voor benzine en warmte, in acuu klepje bouwen.
- Digiteller
 
Originally posted by Smaranello
Je denkt vast, dit is toch geen project. Nee klopt!!! Dit wordt et wel;
- TNT stuur + clamp
- Carbon membraan klepjes
- TNT koplamp in voorkap plamuren dmv polyester plamuur
- Hierdoor moet hij ook gespoten worden, ik denk aan metallic oranje met wit. Of goud met blauw.
- Killswitch, altijd leuk ook op vrij std setup
- toekomst nog 70, waarschijnlijk Gilardoni :W
- Std digiteller voor benzine en warmte, in acuu klepje bouwen.
- Digiteller

En wat betrefd "G-unit" ??? Stickers of .. ?
 
Ja G-unit ... worden ook stickers. En komen nog wel foto's van G-unit members. (Area, Speedfight, LXSpeekake)
 
Originally posted by Smaranello
Ja G-unit ... worden ook stickers. En komen nog wel foto's van G-unit members. (Area, Speedfight, LXSpeekake)

Uhh.. Misschien is het beter om een account op lycos te openen en daar een pagina fixen voor jullie G-unit crew...
 
ook met je toekomst plannen vind ik het niet echt een project. Het is best een mooi ding, maar meer een snellere straatscoot dan een project.
 
Dit is meer uiterlijk project... komt geen beukende setup in... iets van gilardoni met yasuni r, 21 mm maar niet verder tunen. Maar dan is het ineens geen project meer ?... et wordt echt nog wel wat... maja eerst nieuwe krukas
 
Mja, er zijn er zoveel die een ander stuurtje enzo erop zetten. Kijk, als je echt met andere kappensets enzo aan de gang gaat en dingen zelfbouwd is het gezien uiterlijk wel projectwaardig. Je scooter is wel mooi, maar niet een project gezien setup/uiterlijk. Hij heeft niet echt dingen die 'm bijzonder maken t.o.v. de rest.
 
Maar als ze het niks vinden moeten ze hem vooral verwijderen.... wacht dan maar.... i'll be back met custom kappen !!!!
 
Neej dan weet ik het even ... et wordt hier dus niet gewaardeerd dat je ideeen hebt om een vette custom rox te bouwen zonder die hele fucking setup ... en op scooterbae heeft ook weinig zin want dat ligt er toch veel te vaak uit ... naja dan niet toch
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top