betanick
#ftc evolutionark
aangezien ik elke keer weer een .. bende van me projectie pagina |L
ga ik het nu is allemaal netjes neerzetten
intro
ik ben dus Nick Assenberg. Woon in vlaardingen en rijd scooter
deze pagina zal gaan over mijn special Beta Ark waar het een en ander aan gaat gebeuren :cheer:
verleden
niet dat het wat boeit maar zet het tog ff neer :fuckyou:
het begon allemaal zon 3 jaar geleden. was 14 jaar en kreeg een peug. rapido van me opa :=
het was dus een snor brommer en ik vond die 25 al snel te langszaam gaan :WOUT: dus wat ga je doen juist ja geld uitgeven.
dus ik zonder enige verstand van scooters naar de lokale shop.
en dara wert aangeschaft:
Arsail T6
rito as
polini vario
2g koppeling
leovincie lange pot
dus wij met een hamer die krukas deruit geramt |L en het zooite weer in mekaarheeft 5 min gelopen en daarna niet meer aan de praat gekregen. waarschijnlijk me keringen maar wist ik veel |L
toen ook nog een zip AC type 1 gehad
ff een gat gebeunt in het blok en dan kijg je LC
dus even wat leuke meuk der op:
MHR Team
MHR Team 2004 pijp
MHR 2000 Vario
mhr Delta clutch
MHR recht sprijtstuk
MHR Eprom
Doppler endurence
oko 28 D-slide
nouja ding starte en was dus een grote waterval |L
dus ook de zooi maar weer is verkocht
en toen aan de beta begonnen eerst athena c16 enz. en gewoon naar school natuurlijk en wat denk je :WOUT|: juist ja 2 kw en een leuk aso briefie er bij
dus de hele meuk uit elkaar en je gaat het goed aanpakken!!
set up lijst
nu de fotos:
de beta bij aanschaf:
alle meuk er af getrapt:
pretspul
selletra rotor
met de niet bijbehoorende benodigd heden
overzsjees
mikuni met filter en spruit
krukas
krachtbron
tp deksel
het omgebake subje
Groep foto
ook maar is even een snelgasje aangeschaft
op 31-12-2006 de laatste dag van 2006 dus
even leuk rond weze tettere
helaas was deze dag minder prettig voor me uitlaatje
ik was dus heel de dag een beetje aan het rijde samen met een maatje met evo sr en wij even terug om wat te gaan drinken. al fyn een uurtje later pakken wij de scooter maar weer he. en ik start hem, beetje warm late draaien. maar toen :O bleef ineens het gas hangen, helaas ston er een lantarenpaal in de weg die niet opzij wou gaan |L en dan heb je dit als gevolg:
pijpje :'(
maarja alles is niet zo moeilijk te lassen, en nog geen 5 minuten nadat het gebeurt was reed er een motorjood door de straat :| :WOUT|: , dus uiteindelijk toch maar geluk gehad dat het gebeurt is. volgende week wordt het pijpje gelast
uitlaat is gelast een week nadat het gebeurd was!!
ook vertandingsdeksel aangeschaft
hier even het pretlijste in elkaar:
ff me voorkapie die k nog moet afwerken maar t begin der een beetje op te lijken
me monoseatje
blokje even uitelkaar gehaald
ook ff fototjes van me kappen
beunkap
achterkap ziet er al wel netjes uit
ook ben ik bezig geweest met een underseat.
deze ziet er nog erg bagger uit, maar hoop dat t wat gaat worde
zie hier mijn afvalplamuursaet |L
toedels :*
update 29-3
in principe zou ik de evo enz dus weg doen
maar bij nader inzien gaat dit tog niet gebeuren
deze week zal het volgende gaan gebeuren:
blok zal verder aangepast worden! en zal kennis gaan maken met wat kneedbaar alu.
de cilinder zal even bij joost op bezoek gaan.
zaterdag wordne mijn kapjes, frame en velgen naar de spuiter gebracht.
hier zal ik mijn kapjes netjes gaan afwerken
en wordt de knipoog weggewerkt
de kleuren zullen worden parelmoer wit met blauwe paarse gloed..
en parelmoere paarse accenten
teven zal er nog een rs24 veer worden aangeschaft.
en de dpr gaat hopelijk komende week ook plaatsmaken voor een c21
vanaaf nog even wat fotos hoe me framepie er nu bij staat
toedels
ga ik het nu is allemaal netjes neerzetten
intro
ik ben dus Nick Assenberg. Woon in vlaardingen en rijd scooter
deze pagina zal gaan over mijn special Beta Ark waar het een en ander aan gaat gebeuren :cheer:
verleden
niet dat het wat boeit maar zet het tog ff neer :fuckyou:
het begon allemaal zon 3 jaar geleden. was 14 jaar en kreeg een peug. rapido van me opa :=
het was dus een snor brommer en ik vond die 25 al snel te langszaam gaan :WOUT: dus wat ga je doen juist ja geld uitgeven.
dus ik zonder enige verstand van scooters naar de lokale shop.
en dara wert aangeschaft:
Arsail T6
rito as
polini vario
2g koppeling
leovincie lange pot
dus wij met een hamer die krukas deruit geramt |L en het zooite weer in mekaarheeft 5 min gelopen en daarna niet meer aan de praat gekregen. waarschijnlijk me keringen maar wist ik veel |L
toen ook nog een zip AC type 1 gehad
ff een gat gebeunt in het blok en dan kijg je LC
dus even wat leuke meuk der op:
MHR Team
MHR Team 2004 pijp
MHR 2000 Vario
mhr Delta clutch
MHR recht sprijtstuk
MHR Eprom
Doppler endurence
oko 28 D-slide
nouja ding starte en was dus een grote waterval |L
dus ook de zooi maar weer is verkocht
en toen aan de beta begonnen eerst athena c16 enz. en gewoon naar school natuurlijk en wat denk je :WOUT|: juist ja 2 kw en een leuk aso briefie er bij
dus de hele meuk uit elkaar en je gaat het goed aanpakken!!
set up lijst
motorisch
cilinder: polini evolution vlinder poort
uitlaat: DPR C30 -> yasuni C21
ontsteking: selletra met eprom
vario: oversjees
poulies: oversjees
koppeling: MHR delta clutch
v-snaar: oversjees
membraam: Stage 6 V-force 3
wig: Kiesler
spruitstuk: MHR recht 24-28
carb: mikuni 24mm tm vlakschuif
krukas: doppler
pr.vertanding:13-44
vertandingsdeksel: tp gelagerd
optisch
domino snelgas
klamp naar voren
M-stuur
SR velgen
voorvork verlaagd
malossi RS3 of rs24/10 imitatie
tp carterkap
stage 6 oversized remschijf 260mm
stage 6 remkleuwen
stage 6 kickstart
stage 6 rempotdeksels
stage 6 temp/toere meter
stuk van frame af geslepen
kappen worden gepolyestert
Monoseat
booskijkers
underseat
Chroom
Clamp
M-stuur
moet nog gedaan worden
velgen (mssh alleen de rand)
blok
uitlaat
grondplaat rotor
top performace cartkap
koppelingshuis
cilinder: polini evolution vlinder poort
uitlaat: DPR C30 -> yasuni C21
ontsteking: selletra met eprom
vario: oversjees
poulies: oversjees
koppeling: MHR delta clutch
v-snaar: oversjees
membraam: Stage 6 V-force 3
wig: Kiesler
spruitstuk: MHR recht 24-28
carb: mikuni 24mm tm vlakschuif
krukas: doppler
pr.vertanding:13-44
vertandingsdeksel: tp gelagerd
optisch
domino snelgas
klamp naar voren
M-stuur
SR velgen
voorvork verlaagd
malossi RS3 of rs24/10 imitatie
tp carterkap
stage 6 oversized remschijf 260mm
stage 6 remkleuwen
stage 6 kickstart
stage 6 rempotdeksels
stage 6 temp/toere meter
stuk van frame af geslepen
kappen worden gepolyestert
Monoseat
booskijkers
underseat
Chroom
Clamp
M-stuur
moet nog gedaan worden
velgen (mssh alleen de rand)
blok
uitlaat
grondplaat rotor
top performace cartkap
koppelingshuis
nu de fotos:
de beta bij aanschaf:
alle meuk er af getrapt:
pretspul
selletra rotor
met de niet bijbehoorende benodigd heden
overzsjees
mikuni met filter en spruit
krukas
krachtbron
tp deksel
het omgebake subje
Groep foto
ook maar is even een snelgasje aangeschaft
op 31-12-2006 de laatste dag van 2006 dus
even leuk rond weze tettere
helaas was deze dag minder prettig voor me uitlaatje
ik was dus heel de dag een beetje aan het rijde samen met een maatje met evo sr en wij even terug om wat te gaan drinken. al fyn een uurtje later pakken wij de scooter maar weer he. en ik start hem, beetje warm late draaien. maar toen :O bleef ineens het gas hangen, helaas ston er een lantarenpaal in de weg die niet opzij wou gaan |L en dan heb je dit als gevolg:
pijpje :'(
maarja alles is niet zo moeilijk te lassen, en nog geen 5 minuten nadat het gebeurt was reed er een motorjood door de straat :| :WOUT|: , dus uiteindelijk toch maar geluk gehad dat het gebeurt is. volgende week wordt het pijpje gelast
uitlaat is gelast een week nadat het gebeurd was!!
ook vertandingsdeksel aangeschaft
hier even het pretlijste in elkaar:
ff me voorkapie die k nog moet afwerken maar t begin der een beetje op te lijken
me monoseatje
blokje even uitelkaar gehaald
ook ff fototjes van me kappen
beunkap
achterkap ziet er al wel netjes uit
ook ben ik bezig geweest met een underseat.
deze ziet er nog erg bagger uit, maar hoop dat t wat gaat worde
zie hier mijn afvalplamuursaet |L
toedels :*
update 29-3
in principe zou ik de evo enz dus weg doen
maar bij nader inzien gaat dit tog niet gebeuren
deze week zal het volgende gaan gebeuren:
blok zal verder aangepast worden! en zal kennis gaan maken met wat kneedbaar alu.
de cilinder zal even bij joost op bezoek gaan.
zaterdag wordne mijn kapjes, frame en velgen naar de spuiter gebracht.
hier zal ik mijn kapjes netjes gaan afwerken
en wordt de knipoog weggewerkt
de kleuren zullen worden parelmoer wit met blauwe paarse gloed..
en parelmoere paarse accenten
teven zal er nog een rs24 veer worden aangeschaft.
en de dpr gaat hopelijk komende week ook plaatsmaken voor een c21
vanaaf nog even wat fotos hoe me framepie er nu bij staat
toedels
Last edited: