@ frontpage van de telegraaf...

SendaSM

Well-Known Member
Read for yourself;

telegraaf.JPG



moraal van dit verhaal?

...oppassen waar je je mes insteekt!
 
Advertisement - register to remove this

Eindelijk eens resolute actie van de Nederlandse politie.
Niet dat er altijd zomaar geschoten hoeft te worden, maar dat softe gedoe moet maar eens afgelopen zijn..
 
Mja.

Tuurlijk zou je kunnen zeggen dat het terecht is enz.
Maarja , iemand doodschieten is wel gelijk heel radicaal

Opzich boeit het me helemaal geen zak ofzo, maja , dood is ook maar zo dood , schiet dan in z'n knieschijf ofzo weetje ;)

Mgoed , wel terecht , wie de bal kaatst kan hem terug verwachten :D
 
tsja, lullig voor die gast, maar als ik die agent was geweest had ik die kerel ook geschoten............ denk ik.............
 
Originally posted by Razma
het is een motorrunner... zegt al genoeg als er verder geen kenteken ophangt...

Dacht nog heel ff dat het misschien de Runner was van Miksin' Mike, maar nu jij zegt dat het een motorrunner is ...

Voorderest het artikel niet helemaal gelezen, maar vind dat die politieagent goed gehandeld heeft.
 
die vent wordt in zijn been gestoken krampt in elkaar kijkt naar de jongen, die komt op hem af met een mes, hij kan niet anders doen dan zijn dienstgeweer pakken en die jongen neerknallen..waar dan ook als ie maar wegblijft...(zelfverdediging)

Tis logisch, denk dat iedereen hetzelfde zou doen als ie een pistool aan zijnriem heeft hangen en er een jongen met een mes voor je staat. Toch?
 
typisch, ik vind het goed, als dit nog tien keer gebeurt krijgen mensen tenminste niet meer de instelling "de politie doet toch nix"...
 
dat je zowieso met een mes rond loopt op straat en daar dan ook nog eens een agent mee aanvalt, dat zegt voor mij wel genoeg.
 
k vind het zeer netjes en zeer terecht, de agent deed zijn werk en kwam kijken wat er is, en dan word je gelijk neergestoken, en om zijn eigen leven te reden schiet hij 1 van die jongens neer, ik vind het zeer netjes hoe hij gehandeld heeft
 
Originally posted by GzM
Jij denkt dat je dan nog de tijd en nuchterheid hebt om te mikken?

daar worden ze toch voor getraind, maar er zijn bepaalde regels voor onder welke omstandigdheden je iemand mag neerschieten.

iig ik vind dat er goed gehandeld is, welke debiel steekt nou een mes in een agent|(
 
Politie in nederland krijgt 1x in het jaar ofzo training.. dat onthouden ze 1 maand en daarna niet meer omdat ze het toch nooit hoeven gebruiken, op een aantal uitzonderingen na. Doe het dan goed en geef ze elke 2 a 3 maanden een opfriscursus... Dan zijn je gedachten tenminste helder als zo'n situatie opduikt en zou je idd wel kunnen richten.

Maar ik vind t alsnog wel terecht..
 
Allochtonen op een motorrunner hoor ik vaker niet zulke positieve verhalen over. Ik denk dat de agent juist heeft gehandeld anders hadden ze hem toch wel doodgestoken :(
 
Originally posted by StreetMaster
tsja, lullig voor die gast, maar als ik die agent was geweest had ik die kerel ook geschoten............ denk ik.............

als ik die kerel was had ik mijn hele gun leeggeschoten op em... BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM :)
heerlijk
 
Back
Top