Foutmelding met opstarten

FighterFox

Well-Known Member
Hey,

Ik krijg constant een foutmelding met opstarten. Onderstaande foutmelding krijg ik. Windows opnieuw installeren (XP pro, verschillende cd's geprobeerd) helpt niet. Met geluk start ie gewoon normaal op naar veel proberen.

Foto-ZPFMDMHC.jpg


Grote pic
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZPFMDMHC.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Het maakt niet uit welke cd ik gebruik om te installeren. Steeds deze foutmelding bij opstarten. Andere harde schijf heb ik zo niet liggen, ja een SATA, maar die kan niet gebruikt worden.

Edit: getypt door FighterFox
 
dus hij kan dat bestand op elke cd niet vinden? heb ook ooit zoon sort zelfde probleem gehad. en toen bleek me ide aansluiting op me moederbord waar me cd/dvd speler op aangesloten stond kapot tezijn. waardoor die als windows er eenmaal op stond niet meer goed werkte, en ook steeds aangaf dat ik een bestand miste en die hij niet op welke cd dan ook kon vinden.

heb toen me cd/dvd speler op de zelde ide aansluiting aangesloten als me harde schijf. en toen opnieuw geinstaleerd en daarna nooit meer problemen gehad.
 
Het gaat niet om de cd. Heb meerdere cd's met versie's van XP pro. Het maakt niet uit welke ik installeer. Als XP is geinstalleerd en ik start de pc daarna een x op komt ie met deze melding. Als ik dan toch erdoor kom staat het bestand gewoon in de aangegeven map. Zal wel eens gaan kloten met de DVD speler die op dezelfde kabel zit.
 
R gedoe niet gedaan, dan komt er allemaal shit op mn scherm waar ik niks van snap. Nou doet ie helemaal niks meer :p. Loopt te zeiken over mn diskette station
 
Back
Top