Foutmelding

Shane

A.k.a. Podolski
Yuw,

Weet niet of ik hier een topic mag openen, maar in het algemeen computer topic wordt niet heel vaak gereageerd, en het is nogal dringend. Dus bij deze:

Ik krijg constant deze fout melding, bij zo ongeveer al mijn programma's die lopen.

[ir]http://i44.tinypic.com/e5lpx3.jpg[/ir]
(klik)

Weet iemand wat ik daar aan kan doen?

Heb het al gegoogled, maar kon niks vinden.

Thnx, shane
 
Advertisement - register to remove this

Nouja dat gaat over een nieuwe pc.. deze draait al 2 jaar zonder gezeik, en nu ineens dit:S

Heb weinig zin in een herinstall..

Ik heb tevens ineens het probleem dat als ik iets via google zoek, ik automatisch wordt doorgestuurd via: www.succesfullytowork.com

Virus miss?

Kheb al een scan gedaan.. maar hier kwam niks uit..
 
Ik zou toch z'n memtest cd downloaden en branden en even erin stoppen. Ik zou ook aan mem denken, en dat kan ook na verloop van tijd kapot gaan.
 
Nouja. ik heb het dus nagekeken.

Geheugen er even uitgehaald, en schoongemaakt.. en weer terug gezet.

en nu doet hij helemaal niks meer:X

En ja ik weet hoe je een pc in en uit elkaar moet halen..
 
Idd, geheugen is 30 euro. En dit kan ook gewoon met een apple gebeuren aangezien het hardware is wat errors geeft. En dan maakt het niet uit welke fabrikant je pc van is en welk os, je zal dit overal kunnen hebben.
 
De foutmelding gaat ook constant over dwm.exe? (Zie titel bar)

Dat is namelijk de Aero functie in Vista. Als je het alleen daarmee krijgt moet je het gaan zoeken in je windows installatie. (Werk eens met Aero functie uit kijken of je het dan nog houd).

En een Apple kopen om dit probleem op te lossen is wel heel erg kort door de bocht 8P


edit:
Ik zie net dat hij helemaal niet meer start :p Niet perongeluk contactpuntjes etc aangeraakt?
 
Wilde sowieso al een hele tijd een apple hebben.. en dit is voor mij de druppel..

Het is niet zo dat ik ineens heb besloten een apple te nemen.. wilde deze al een hele lange tijd hebben..
 
Back
Top