Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

onwijs dagie! vette scoots, volgende x weer(!?)



(was op mn zipie, vrij std maarja volgende x beter)

uitzoeken!!058.jpg
 
HTV SONIC

HET WAS ZEEKER WELLL VET maar ik vond dat het niet echt 100% georganiezeert (zal er vast wel fout staan maar ja )was maar het was wel gezellig ???? ik willl meer filmpje zien!!!! ;)
 
HTV SONIC

HET WAS ZEEKER WELLL VET maar ik vond dat het niet echt 100% georganiezeert (zal er vast wel fout staan maar ja )was maar het was wel gezellig ???? ik willl meer filmpje zien!!!! ;)
 
Was zeker geslaagde meeting, heb nog gebankt met m'n NRG AC, toch nog 13pk gehaald met een grafiek zonder dipjes :)

Veel mensen gezien van 't forum, oa. Boyd, Inne, Enrico, Joor, Mol, Bart, Karoshi, Chezzmo, maargoed alleen boyd aangesproken :D

Verder nog een speedake lc van een vriend van mij: 15,8pk

En een Aerox met standaard mhr speed en de nieuwste mhr pijp die oa. de beide gjb zipjes wegblies bij de sprint, en ook een twins zip reed ie eruit :D (edit)

Al met al zeer geslaagde meeting, en lekker druk :)

Owja, testbank was ook grappig, die gast gaat gassen en ineens trekt ie aan m'n killswitch: jah hij wordt veels te warm wel 80 graden. Dus ik zeg tegen die gast, ik heb AC dus mag 150 graden worden, gewoon gassen met die bak. Toen geloofde die het nog niet 8P Dus gezegd dat ie 'm door moest knallen totdat ie kapot was. En toen eindelijk snapte ie het, en toch nog 13pk gehaald.

En helemaal in het begin van de meeting jatte een of andere debiel een scooter van iemand. Iedereen erachter aan gegaan, dus denk wel dat die gepakt is.

Foto's en filmpjes volgen zeer snel! Ben ze aan het uploaden nu!
 
Originally posted by ZIP|redbull
idd! en met zn arrogante kk kop..volgende keer met zn alle drop :p hij stond stoer te gassen en toen liet twins-zipje zn sound ff hore :D lol

Die gast was inderdaad irritant. Waren overgens nog meer van dat soort trieste figuren op van die snorbrommertjes die overal doorheen reden steeds.
Laat die loze brommertjes toch thuis.
 
hi,
really nice pics and nice meeting!
really crazy scoots inbetween them (ivo, jöel etc.)
but this is the best pic:
IMG_3351.jpg

I thought first that the person has a bush on his had :D :D :D

greetz
 
ik vond het wel een vette dag vandaag wel goed geregeld hellas van die mesen op de baan meer hekken dus de volgende keer ;)

compliment aan de orginisatie
 
idd was hele geslaagde meeting, wat mensen gemeet, enzelf leuke dag gehad, behalve dat mn kill switch ( dat rooie) gejat was :( terwijl ik met scooter liep :s
en het ongeluk van henri zeker kut :(
beresnel wat had je btw op testbank?
 
het was een goeie meeting.
alleen was alles een beetje op elkaar gepropt.
sprints waren leuk.

xz-tuning heeft gefilmt met meerdere camera's dus een dezer dagen komen er filmpjes. we hebben zowat elke sprint op camera. waarschijnlijk zelfs de crash van die gast maar rond die tijd was 1 camera leeg..
 
Cker leuke meeting, maar me scooter was kut, onsteking deed gaar, als die toeren ging maken dan ging die haperen enzo.
maarja boeiend:p.
 
Back
Top