Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Meeting was egt superwoest!!! 8)

Echt overal waar je snoof, rook je mengsel, echt heerlijk.
Superdruk, super veel sprints, Zeker geslaagd!

Hier maar een paar filmpjes, heb er 60 maar geen ruimte om ze te hosten :\

1
2
3

Nogmaals, de meeting was supervet, heb echt weer genoten.
Megaveel bekende. :W
 
Last edited:
Originally posted by *slider*power*
ja ik zag het, hoe is dat precies gebeurt. Hij had ze been gebroken ofniet?
nou kijk.. wij wouden gaan sprinten maar het mocht ff niet dus wij wouden beetje testen enzo dus wij rijden daar slipt hem zijn 8terwiel weg..
knalt zo tegen die stoeprand aan..en heeft zijn been gebroken(alweer) de pinen van zijn vorige breuk zate er nog in..
 
Originally posted by Joost@aerox
nog ff met boyd gebeld,
balk had 21.9 en mol had ook 21.9
nette scores jongens :)

hehe juist het zelfde en dan nog de 2 die tegen elkaar op zitten te lullen dat hij beter gaat (zonder nx)
 
Was wel vet, maar het lijkt me toch meer dan logisch dat je de dranghekken tot het einde van de sprintstrip plaatst. Ik heb trouwens me ogen uitgekeken naar het volk wat er liep, volgens mij doet Lonsdale hele goeie zaken hier. Verder is het natuurlijk wel zielig dat de politie achteraf toch nog effe wat mensen naait. Ik was gelukkig al eerder weg. Toch petje af voor de organisatie.
 
//joost edit//

eerst fatsoenlijk hosten dan pas posten(dat rijmt)

//edit//

Oke en wat bedoel je met fatsoenlijk hosten?
Ze doen het allemaal gewoon hoor. En mijn server is absoluut niet traag!

*edit
sorriej ik had de naam van een map veranderd waardoor ze het nietm eer deden.
FIXED
*edit



 
Last edited:
Vond het echt een super meeting en ik vond het ook erg goed geregeld, complimenten aan de organisatie.
De sprints waren ook super vet.

Vond het helemaal geweldig !!!!!!!!!!!

En volgende keer doe ik ook mee aan de sprints als me blok terug is van koopmans
 
Last edited:
Originally posted by ferrel
nou kijk.. wij wouden gaan sprinten maar het mocht ff niet dus wij wouden beetje testen enzo dus wij rijden daar slipt hem zijn 8terwiel weg..
knalt zo tegen die stoeprand aan..en heeft zijn been gebroken(alweer) de pinen van zijn vorige breuk zate er nog in..

ja, heb hem wel zien liggen met die pinnen. Echt klote man, wens hem beterschap ;)
 
me was er ook !! en t was zker kicke!
wel goed geregeld alleen meer dranghekke volgende keer want dit schoot niet op met al die mense die over de sprintbaan liepe en die erop stonden, maja verder wel tof.
fotos komen nog.

greetz, mitchel
 
ik vond het echt een heel erg geslaagde dag :D zelf vanmiddag 18.2 pk gehaald... tog best netjes vind ik...
in totaal 3 keer verloren met sprinten:p

ik vond het tog erg goed georganiseert en het weer was heerlijk :D

foto's van onze kant komen in de loop van de avond denk ik
 
Back
Top