This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Originally posted by ZwolleEvert
hahaha jij liet em ook maar op je padock staan mjah als dan iemand anders wel wil sprinten okee

er stond een idioot lange rij voor de sprint

Dus ik dacht laat ik ff wat te eten halen

Originally posted by Vanquish
Valt nou niemand op dat bijna iedereen een petje op heeft daar
Dat was mij daar ook al opgevallen ja. Maar er waren ook veel Lonsdale's en een paar gabbers dus ik stond nergens meer van te kijken.

Originally posted by Gomer_pyle
Waarom rijdt iedereen eigenlijk zonder kappen?

Het is weer "kappen spuit tijd" vandaar dat ik ook vrijwel kaploos was en ook veel mensen die beetje bang zijn om met sprints neer te gaan ofso?

Als je valt tijdens een sprint ben je imo best lomp bezig Je kent je eigen scoot toch wel?

Originally posted by RonaldV
gewicht zal wel meevallen, of je hebt geen power of wel
ik ben de broer van x clusive en heb ook mee gesprint op zijn scooter (wit runnerframe) 8 x en geen een keer verloren dus power zal wel ok zijn denk

Originally posted by Bruce lee
ik ben de broer van x clusive en heb ook mee gesprint op zijn scooter (wit runnerframe) 8 x en geen een keer verloren dus power zal wel ok zijn denk

Oojah, jah maarre nu weten we dat je goed bent 8P Aangezien je het al een paar x hebt verteld.

Vreemd dat er foto's van Joost op je site staan nylez, die was er niet eens bij en hij heeft ook geen digicam

:~:~:~

Nog meer pics van FireFox-chicky?? Tot zover ziet het er prima uit

Beterschap Pia-patient + brommer

Last edited: