This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Die mensen hebben het gewoon verneukt voor iedereen, ik weet zeker dat je het niet nog een keer voor elkaar krijgt om een meeting te organiseren.

Ik weet niet hoe het daar bij jullie zit, maar ik woon in de omgeving Emmen en ik ben van mening dat ik hier rustig met 120 over de buitenwegen kan blazen zonder gevaarlijk voor ander verkeer te zijn.

Bezoekers scootershow hinderen treinverkeer
door Hein Eikenaar

Dinsdag 16 maart 2004 - De scootermeeting in Oisterwijk is zondag eerder beëindigd dan gepland. Rond 17 uur liep een groepje bezoekers zo gevaarlijk dicht bij de spoorlijn dat treinen uit veiligheidsoverwegingen langzamer gingen rijden. "Toen is samen met het organiserende comité besloten om maar te stoppen", zegt een politiewoordvoerder.

Hij wijst op de goede samenwerking met het groepje jongeren dat op bedrijventerrein Laarakkers de scootermeeting hield. Daar kwamen veel meer mensen op af dan werd verwacht. De politie had in eerste instantie vier agenten vrijgemaakt om het treffen te begeleiden. In de loop van de dag werd dat aantal verdubbeld. "Omdat het comité een oproep op internet had geplaatst, waren er bezoekers uit het hele land. Sommigen kwamen met bestelwagens waarmee ze scooters vervoerden", aldus de politiewoordvoerder. Naar schatting waren er zo'n duizend belangstellenden. Die zagen en deden ook mee aan scooterraces. De races werden tijdelijk door de politie stilgelegd omdat mensen niet achter de dranghekken stonden. Verder werden er 25 bekeuringen uitgedeeld, onder meer voor het niet dragen van een helm en het opvoeren van de scooters. Burgemeester Y.-Kortmann: "Als het heeft geleid tot onaanvaardbare overlast dan verlenen we de volgende keer geen vergunning meer of een vergunning onder voorwaarden."

hmmzz er zijn zoveel toppics van meeting oisterwijk dat ik niet weet waar ik dit neer moet zetten...

Ik vond het wel een relaxte meeting.
Heb alleen omdat ik niet oplette 8.50 euro betaald voor een grote patat pinda omdat ik dacht dat ik met 5 euro betaalde en die vent ook niet oplette of me expres naaide.

En ik ben wat gereedschap kwijt omdat ik de gene die het geleend heeft niet meer heb gezien de hele dag. :'(

eddit:

owjah...

Ik heb echt een hoop bekende gezien

Heb enrico zijn scoot even van dichtbij gekeken.
Boyd plakte zijn stikkers scheef op zijn frame
Chezmo zijn ice gezien. (int gras op zijn kant )
Runner reloaded zijn runner.
Seabert heb ik geloof ik ook gezien als dat die paars, witte runner is.
Mol en zijn scoot ... alleen dan duizend keer zonder mol erop.
Pronk
Derk ( met 2keer een klapband )
Malleneos ( weer met zijn rode broek )
RobvdZande

en nog wel een zooitje die ik vergeten ben.

Last edited:

Ik had op het laatst echt zin om die bijdehanten van die rails af te stumpfen, wat een mannetjes joh, heb je zo'n stuk om op te lopen, ga je nog ff langs een treinrails lopen, kortom:
TE STOM VOOR WOORDEN!!!

Weet er trouwens iemand meer over dat scootertuning magazine? Ze waren met een blauwe nrg alleen hun website doet het nog niet.. ben wel benieuwd wat het nou precies is/word

Originally posted by NeoGeniX
Weet er trouwens iemand meer over dat scootertuning magazine? Ze waren met een blauwe nrg alleen hun website doet het nog niet.. ben wel benieuwd wat het nou precies is/word

als het goed is ben ik gevraagd om de artikels te schrijven.. dus van zodra ik wat weet weten jullie het ook

PS: ST.net heeft hier niets mee te maken

Originally posted by nylez

Zeg seabert in een flits voorbij komen zonder helm

Denk ff snel foto schieten als gezien bewijs

Helm zit aan me stuur

Toen ik echt ging rijden deed ik hem wel op

is idd ook vrstandiger maar dr waren dr gnoeg die het niet hadden, dus die hadden het beter wel kunnen doen in de buurt van de wouten, maar gnoeg glul daarover

Niet alleen voor de wouten, maar ook voorjezelf.

EDIT : sorry, maar in herhaling vallen is leuk EDIT :

Last edited: