foto verschil kentenplaat en verzekeringsplaat(JE)

het verschil:
Hoezo duidelijk te zien....

Maar ben in totaal aardig wat kwijt geweest:
- 17,50 schouwing
- 22,50 aan postkantoor (heb rijbewijs, dus hoefde geen uitreksel te halen)
- 20,00 kentekenplaat halen.

totaal toch duur grapje van €60,-

Maarja niets tegen te doen denk ik zo.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

zowww.

dat is een erg flink verschil:P

kon je ook een 'liggende'kiezen?

en hoelang duurt dit alles

en kijken ze alleen naar framenr ed of ook naar de rest

----------

officieel alleen frame en blok nr weet ik iig

Gezien de uitlaat denk ik inderdaad alleen de nummertjes.

Nieuw plaatje is inderdaad wel huge.. maar past zo te zien ook nog wel op het carter :)
Thanks voor de foto, dit schept wat duidelijkheid.

Inderdaad, flinke plaat. Maar ik ga die van mij ook laten keuren, als ik hem ooit wil verzekeren of nog de weg ermee opwil, heb ik wel de keuring. De plaat enzo haal ik later wel :)

Freezer said:
Inderdaad, flinke plaat. Maar ik ga die van mij ook laten keuren, als ik hem ooit wil verzekeren of nog de weg ermee opwil, heb ik wel de keuring. De plaat enzo haal ik later wel :)

Wel na kenteken aanvraag direct laten schorsen, want je hebt met een kenteken verzekeringsplicht. Doe je dit niet dan krijg je volledig automatisch een prent van +- 350 euri in de bus :)

vierkant bestaat niet (iig niet officieel) weet niet wat ze veranderd hebben.

Je kan kiezen tussen liggend of staand.

Hoe lang alles duurd was een vraag:
- Naar bromfietswinkel toe, moest hem een dag laten staan, aangezien ik elke dag pas rond 5 uur thuis ben van werk, en hij tot 4 uur geschouwd kan worden (RDW gaat om 4 uur dicht) dus kon hem een dag later ophalen.
- Dan naar het stadhuis voor uitreksel, kan je denk ik meteen meenemen, weet ik niet zeker want ik hoefde hem niet te halen
- Dan naar postkantoor, die vullen alles in, en je kan meteen weer gaan.
- Paar dagen erna (maximaal 3 weken d8 ik) krijg je bericht van RDW dat je je platen kan laten maken, en je krijgt je kenteken bewijs.
- Dan ga je naar een bedrijf toe, die geef je je gegevens en kan je smiddag's de platen ophalen in mijn geval. Zij hadden niet zo'n apparaat ervoor, want was te duur.

Dus in totaal ben je aardig wat geld+tijd kwijt aan die ding.

Ja moet gekeurd worden, ik zal vanavond op de meeting ff een foto maken van iemand die dat vierkantje heeft ! ziet er inieder geval veel beter uit dan zo'n langwerpige!

Back