Cor_vandijk aka Der Plant! 31 August 2011 #821 @ Joshua: ooo noh, geen probleem hoor.. @Scul: haha :W!!
bartj HousePaus 31 August 2011 #822 ErwinZ said: Wat dan? :+ Click to expand... Meestal als ik je op een feest tegenkom kijk je iets anders uit je ogen En zo te zien is deze foto op Decibel gemaakt :+ Dus vandaar mijn reactie.
ErwinZ said: Wat dan? :+ Click to expand... Meestal als ik je op een feest tegenkom kijk je iets anders uit je ogen En zo te zien is deze foto op Decibel gemaakt :+ Dus vandaar mijn reactie.
S scully Well-Known Member 31 August 2011 #826 ErwinZ said: :# Hier was ik ook niet helemaal nuchter Click to expand... Goh, meen je dat nou? :+
Tommy. *BA DUM TSS* 7 September 2011 #828 @lichtschow HongKong, zo bizar vet is dat! Alle gebouwen hebben schijnwerpers en lasers e.d. waarmee dan op de muziek "gespeeld" word! Geniaal! [Ir]http://i53.tinypic.com/radel4.jpg[/Ir]
@lichtschow HongKong, zo bizar vet is dat! Alle gebouwen hebben schijnwerpers en lasers e.d. waarmee dan op de muziek "gespeeld" word! Geniaal! [Ir]http://i53.tinypic.com/radel4.jpg[/Ir]
Xander Registered Abuser 7 September 2011 #829 Moment, we krijgen even geen contact met onze verslaggever in Hongkong. :+
Tommy. *BA DUM TSS* 7 September 2011 #830 :+ Sta er wel als een halfje bij ja....Was de dag dat we aankwamen, dus voelde me behoorlijk slecht Vandaar ook de halve liter Starbucks in m'n klauwe
:+ Sta er wel als een halfje bij ja....Was de dag dat we aankwamen, dus voelde me behoorlijk slecht Vandaar ook de halve liter Starbucks in m'n klauwe
Marcel флоп т мг е)) 7 September 2011 #831 " Eeeeuh Tom ? Tom ? Je Microfoon? Das geen microfoon! " Lijkt me wel een keer koel daar
Björn` Yes, mother? 7 September 2011 #832 Xander said: Moment, we krijgen even geen contact met onze verslaggever in Hongkong. :+ Click to expand...
Xander said: Moment, we krijgen even geen contact met onze verslaggever in Hongkong. :+ Click to expand...
Robert Superrrjoden! 7 September 2011 #833 Lekkere grote fake usa smile, je zou idd zo bij CNN ofzo kunnen werken
Laurens. Do the Dahmer! 7 September 2011 #835 ErwinZ said: Click to expand... je word kaal! /of was je dat op de vorige pagina ook al?
Danny Phantom Ja, van tv ja! 7 September 2011 #836 Lang geleden datk hier foto van mezelf heb gepost, maar zo zie ik er tegenwoordig uit
SiRoj CBR600 FSport 7 September 2011 #840 Joshua. said: Ik was voor de verandering eens serieus. Ze lijkt namelijk erg veel op een chick die Rowena heet. Maar gezien haar woonplaats en de jouwe nogal uit elkaar liggen, achtte ik de kans erg klein. Click to expand... Zo heet ze ook, of Plant is dat al weer vergeten
Joshua. said: Ik was voor de verandering eens serieus. Ze lijkt namelijk erg veel op een chick die Rowena heet. Maar gezien haar woonplaats en de jouwe nogal uit elkaar liggen, achtte ik de kans erg klein. Click to expand... Zo heet ze ook, of Plant is dat al weer vergeten