Anne mannelijke versie 9 March 2011 #69 Toen ik te snel langs de foto scrollde leek er een ander voorwerp te staan dan zonnebrand, of wat het ook is, voor deze tijd van het jaar
Toen ik te snel langs de foto scrollde leek er een ander voorwerp te staan dan zonnebrand, of wat het ook is, voor deze tijd van het jaar
Vinnie Well-Known Member 9 March 2011 #70 Anne said: Toen ik te snel langs de foto scrollde leek er een ander voorwerp te staan dan zonnebrand, of wat het ook is, voor deze tijd van het jaar Click to expand... ik dacht, jij zegt
Anne said: Toen ik te snel langs de foto scrollde leek er een ander voorwerp te staan dan zonnebrand, of wat het ook is, voor deze tijd van het jaar Click to expand... ik dacht, jij zegt
InIMoeK DCA GODZUKI 9 March 2011 #71 Aan de omgeving te zien denk ik eerder een appartementje in spanje?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 10 March 2011 #74 Je hebt 2 oorbellen, en drinkt Heineken... Ben je omgebouwd ofzo? *is te oud om diamanten oorbelletjes te begrijpen*
Je hebt 2 oorbellen, en drinkt Heineken... Ben je omgebouwd ofzo? *is te oud om diamanten oorbelletjes te begrijpen*
Tinus_070 Haagse Koning* 10 March 2011 #75 Hoef je niet te oud voor te zijn hoor. Nichtenringetjes.. Koop dan een fatsoenlijke ketting of horloge.
Hoef je niet te oud voor te zijn hoor. Nichtenringetjes.. Koop dan een fatsoenlijke ketting of horloge.
Tinus_070 Haagse Koning* 10 March 2011 #78 Mooie ketting Björn! Nouja een mooi kettinkje kan ik wel waarderen. Horloges vind ik wel mooi om te zien, zal er zelf alleen nooit één dragen. Evenals een ring trouwens, vind het wel mooi maar zal het nooit dragen. Maar dingen als oorbellen of piercings, no way. Krijg dan op één of andere manier of het beeld emo of het beeld bankjes neger voor me..
Mooie ketting Björn! Nouja een mooi kettinkje kan ik wel waarderen. Horloges vind ik wel mooi om te zien, zal er zelf alleen nooit één dragen. Evenals een ring trouwens, vind het wel mooi maar zal het nooit dragen. Maar dingen als oorbellen of piercings, no way. Krijg dan op één of andere manier of het beeld emo of het beeld bankjes neger voor me..
Arnoud Arend! 11 March 2011 #79 Anne said: Toen ik te snel langs de foto scrollde leek er een ander voorwerp te staan dan zonnebrand, of wat het ook is, voor deze tijd van het jaar Click to expand... Riem op de groei gekocht?
Anne said: Toen ik te snel langs de foto scrollde leek er een ander voorwerp te staan dan zonnebrand, of wat het ook is, voor deze tijd van het jaar Click to expand... Riem op de groei gekocht?