Foto van jezelf Topic #16

Status
Not open for further replies.
Hoezo ziek? Ik ben ook wel benieuwd... Puur nieuwsgierigheid!

+ 1

Van mij mag je de foto's best uploaden, doe je het alleen in een link ipv het plaatje direct te laten zien ;)

En ziek.. het is gewoon wat er in je lichaam zit hoor, lijkt mij niet ziek om dat te willen zien.

Zo...het blijkt dat mijn been ook gebroken is :X! Ik was maandag naar de fysio, kon 's nachts niet slapen van de pijn..dinsdagnacht weer niet kunnen slapen. Ben ik gister naar het ziekenhuis geweest om foto's te laten maken en het blijkt dat mijn kuitbeen gebroken is. Dus 18 dagen lang gewoon met een gebroken been proberen te lopen en oefeningen gedaan @ fysio :X

Fucking amateurs @ ehbo van AZM. Ik zei toen nog dat ik vrij zeker was dat mijn gebroken was. Waren 3 dokters komen kijken en ze waren er alle 3 zeker van dat het niet gebroken was, maar geen enkele mongool die er ff aan denkt om een foto van te maken.

met wat? ;), ook eens een teen gebroken, ook pas na 2 dagen achter gekomen.

Wordt toch niks aan gedaan, tenminste bij mij toen niet, kreeg een tapeje om de teen en de teen ernaast, en dat was het. Teentje staat nu nog steeds een beetje scheef. :P

maar geen enkele mongool die er ff aan denkt om een foto van te maken.

Sow :O Dat kennen ze in ziekenhuis Helmond toch niet. Word van alle kanten foto's gemaakt bij mij :P

Zelfs van mijn heup (ivm gebroken been en verbrijzelde knie) en van elleboog (ivm pols)

En volgende week worden er wéér nieuwe foto's van me pols gemaakt, om te kijken of hij nu definitief goed staat.

Er is zelfs een CT-scan van mijn pols gemaakt omdat ze niet zeker waren van alles.

Status
Not open for further replies.
Back