This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto van jezelf topic #13

Status
Not open for further replies.

Haha vet!

Die dude 4e van links Estevao Andre ging ik vroeger wel s mee om. Sprak die kerel laatst in de trein en zei me inderdaad dat hij nu al 5 jaar kickboxen deed. Zat nu @ Johan Cruyf school. Wel grappig om m nu op die flyer te zien.

Moet je eens de UFC checken, degene die daar massa hebben worden genadeloos afgemaakt omdat ze gewoon "gassed out" geraken.

je lichaam moet gewoon teveel bloed doorpompen naar al die spieren om te blijven gaan.

Noem een voorbeeld dan? Iedereen is daar even zwaar he omdat je in gewichtsklassen vecht. Je moet het dus over zwaargewicht 205-265 hebben, en zelfs daarin gaat het niet op.

Noem een voorbeeld dan? Iedereen is daar even zwaar he omdat je in gewichtsklassen vecht. Je moet het dus over zwaargewicht 205-265 hebben, en zelfs daarin gaat het niet op.

Ja inderdaad iedereen is evenzwaar, maar dat komt niet omdat iedereen vol spieren zit.

Check Anderson Silva, George sint pieres, lyoto machide, Rashad Evans. Die gasten blijven gaan, en die zijn gewoon niet 1 bulk spieren.

Afgelopen week in de UFC 111 was gewoon het PERFECTE voorbeeld wat kan gebeuren bij iemand die 1 bulk droge spier is:

Rodney wallace vs. Jared Hamman

Let wel op, ik zeg nu niet dat dat bij elke vechter zo is he, als we kijken naar Brock Lesnar, die gast is gewoon een athleet.

GSP is volgens mij toch wel redelijk droog hoor

Ik heb er ZEKER geen nadeel bij!

Wel moet ik niet meer aan gaan komen...
Ga nu weer wat droger, gaat goedkomen.

Vorige jaar in Amerika ook, en was toen zwaarder:r
Toch 3e geworden van 40 man Internationals-:-

pics in actie?

wel vet!

Wat je zegt kan een mogelijkheid zijn. Het kan ook zijn dat hij niet zo technisch is waardoor hij alles op kracht doet. Of dat zijn voorbereiding naar deze wedstrijd gewoon matig is. Daarbij komt ook dat hij weinig ervaring heeft.

En wist je dat BJ Penn nog als 205 heeft gevochten tegen Lyoto Machida? En zowel Diego Sanches als Kenny Florian als 185 hebben meegedaan aan the ultimate fighter. Beide deden het erg goed met dat gewicht.

En om over 1 opgepompte succesvolle gast maar te spreken noem ik Matt Hughes, hij kan makkelijk op 155 vechten als hij zou willen. Om verder Anderson Silva in je lijstje te noemen vind ik ook een beetje vroeg met slechts 1 gevecht op 205, hij vecht normaal op 185 waarbij hij er net zo ripped uitziet als GSP, wat net al genoemd is.

/edit toevoeging

Ik heb snel ff UFC 111 nog een keer gezien (helemaal laatste gevecht, was ff zoeken ghehe) Maar die gast is inderdaad veel te zwaar hoor. Verder vind ik juist wel dat Lesnar snel uitgeput is. Goed voorbeeld hiervan is gevecht tegen Couture, al na 3 minuten in de eerste ronde kijkt hij naar de klok, en niet omdat hij zo benieuwd was hoe laat het is imo.

Last edited:
Ja, ik geef je gelijk hoor, maar ik bedoel niet dat de grote gasten uitgeput raken, maar die gasten wat echt een brok spieren zijn, zoals bijvoorbeeld dat laatste gevecht in ufc 111.

En echt technisch was hij ook niet inderdaad.

Zijn enige mogelijkheid was om met een KO te winnen, maar zijn bokstechniek was ook niet tiptop ghehe.

Maar volg je veel MMA? Ik wel, doe zelf nu ook MMA sinds een maandje.

UFC volg ik, mijn favo's zijn Frank Mir, Forrest Griffin en GSP.
ik zou eigenlijk ook graag MMA beginnen, maar ivm school zit ik in de problemen daarmee. En ik heb te graag bier en kebap.

met MMA begin je niet zomaar. begin met eerst met de basis; boxen/ kickboxen/ brazilian jijitsu en dan worstelen

Status
Not open for further replies.