huh? Doe je kickboksen dan? Veel massa en kickboksen gaan niet samen idd....Deze zaterdag is hier ook een Gala in het MECC. Heb 2 VIP-tickets, wordt wel weer leuk :W
Vorige keren waren best vet
[IR]http://www.starmuay.nl/images/StarMuay5-Poster06-Final-large.jpg[/IR]
Moet je eens de UFC checken, degene die daar massa hebben worden genadeloos afgemaakt omdat ze gewoon "gassed out" geraken.
je lichaam moet gewoon teveel bloed doorpompen naar al die spieren om te blijven gaan.
Noem een voorbeeld dan? Iedereen is daar even zwaar he omdat je in gewichtsklassen vecht. Je moet het dus over zwaargewicht 205-265 hebben, en zelfs daarin gaat het niet op.
Ja inderdaad iedereen is evenzwaar, maar dat komt niet omdat iedereen vol spieren zit.
Check Anderson Silva, George sint pieres, lyoto machide, Rashad Evans. Die gasten blijven gaan, en die zijn gewoon niet 1 bulk spieren.
Afgelopen week in de UFC 111 was gewoon het PERFECTE voorbeeld wat kan gebeuren bij iemand die 1 bulk droge spier is:
Rodney wallace vs. Jared Hamman
Let wel op, ik zeg nu niet dat dat bij elke vechter zo is he, als we kijken naar Brock Lesnar, die gast is gewoon een athleet.
Ik heb er ZEKER geen nadeel bij!
Wel moet ik niet meer aan gaan komen...
Ga nu weer wat droger, gaat goedkomen.
Vorige jaar in Amerika ook, en was toen zwaarder:r
Toch 3e geworden van 40 man Internationals-:-
Ja inderdaad iedereen is evenzwaar, maar dat komt niet omdat iedereen vol spieren zit.
Check Anderson Silva, George sint pieres, lyoto machide, Rashad Evans. Die gasten blijven gaan, en die zijn gewoon niet 1 bulk spieren.
Afgelopen week in de UFC 111 was gewoon het PERFECTE voorbeeld wat kan gebeuren bij iemand die 1 bulk droge spier is:
Rodney wallace vs. Jared Hamman
Let wel op, ik zeg nu niet dat dat bij elke vechter zo is he, als we kijken naar Brock Lesnar, die gast is gewoon een athleet.
met MMA begin je niet zomaar. begin met eerst met de basis; boxen/ kickboxen/ brazilian jijitsu en dan worstelen
Hey krielkippen, take it elsewhere!