This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto van jezelf topic #13

Status
Not open for further replies.
Wat een Buffel ey En Thomass lol met die ketting, maar je zou dr zeker wel duwen toch

Sorry dude :* Had dat er ff bijgezet dan + is altijd nadeel als je pics van je GF oid op een forum zet he. Daarom heb ik nooit een pic van gf's hier neergezet

huh? Doe je kickboksen dan? Veel massa en kickboksen gaan niet samen idd....Deze zaterdag is hier ook een Gala in het MECC. Heb 2 VIP-tickets, wordt wel weer leuk :W

Vorige keren waren best vet

[IR]http://www.starmuay.nl/images/StarMuay5-Poster06-Final-large.jpg[/IR]

Geen idee...totaal zijn er 30 partijen, waarvan 10 a-partijen. Boeit me ook niet zo veel eigenlijk, zolang het maar vet is en we maar lol hebben

huh? Doe je kickboksen dan? Veel massa en kickboksen gaan niet samen idd....Deze zaterdag is hier ook een Gala in het MECC. Heb 2 VIP-tickets, wordt wel weer leuk :W

Vorige keren waren best vet

*Foto*

Heb je daar echt zoveel geld voor neergeteld ? x|

Moet je eens de UFC checken, degene die daar massa hebben worden genadeloos afgemaakt omdat ze gewoon "gassed out" geraken.

je lichaam moet gewoon teveel bloed doorpompen naar al die spieren om te blijven gaan.

Moet je eens de UFC checken, degene die daar massa hebben worden genadeloos afgemaakt omdat ze gewoon "gassed out" geraken.

je lichaam moet gewoon teveel bloed doorpompen naar al die spieren om te blijven gaan.

Ik heb er ZEKER geen nadeel bij!

Wel moet ik niet meer aan gaan komen...
Ga nu weer wat droger, gaat goedkomen.

Vorige jaar in Amerika ook, en was toen zwaarder:r
Toch 3e geworden van 40 man Internationals-:-

Status
Not open for further replies.