This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Forum Meet GC Leden

Antwerpen is wel heel erg leuk om uit te gaan , met t werk gaan we minimaal 1x per jaar een avondje stappen.

Een weekend retour met de trein vanaf amsterdam is 36 euro en een hotel kamer heb je al vanaf50 euro per nacht inc ontbijt voor 2 pers.

Ach we moeten geen walibi meeting maykel.. daar zijn we nu te oud voor..
beter een theekrans stijl drankavond "ik zie wel waar het schip strand" motivatie.

Ik blijf een klein kind :+

Maar een waar het schip strand avond lijkt me ook prima :#

Ik zie je nog met je zatte hoofd op dat bioscoop-doek vallen dat ze met Lelystad2005 aan het opzetten waren.
Dat imago past beter bij je

*gaat neer*

Maar arme Harm-Jan ;(

damn, ok ik heb dit topic TOTAAL niet gevolgd, en ben ook verreweg te lui om alles door te lezen, dus, samenvattend:

Zijn er al afspraken gemaakt?
- Is er een datum?
- Is er een locatie?

Bedankt voor de hulp :-:

Ik kom wel met de groep als het in Utrecht is.

Zal ik mensen gaan sparen door niet te komen als jij komt? :>

Lijkt me een slecht idee 8)

Utrecht lijkt me prima als ik met iemand mee kan reizen in auto of op OV kaart... In de herfstvakantie koste dat tripje me €54,- ;P Ik voel net even wat minder voor Eindhoven...

Het wordt sowieso Utrecht, Eindhoven is voor de meeste te ver weg en sowieso niet centraal....Wellicht is een zuidelijke meeting in Eindhoven/Tilburg wel mogelijk of course :+

Maar hoe zit het met de datum die ik eerder al noemde: 27 januari 2007. Vanaf een uur of 7 's avonds ergens in een kroeg afspreken en dan voor diegene die dezelfde avond nog wel door willen gaan in Utrecht richting de Poema oid, tof feestje dan daar.