This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Forum Meet GC Leden

Maar daar gaat het mij dus niet om. Gaat er gewoon om dat ik hier al 5 jaar rondsurf en waarschijnlijk al veel members in het echt ben tegen gekomen. Maar dat ik niemand van jullie ken!

Alleen Chantal

ow jaa sinds wanneer dat dan?

waarom niet antwerpen in belgie op een zaterdag?

even buiten antwerpe ligt een club die open is tot 13.00 zondag middag, en voor de die-hards is er nog een afterclub die open is tot zondag 00.00 voor 24 uren feest zit je toch graag 3 uurtjes in de trein 8P

Omdat dat niet bepaald centraal ligt :+

Ach we moeten geen walibi meeting maykel.. daar zijn we nu te oud voor..
beter een theekrans stijl drankavond "ik zie wel waar het schip strand" motivatie.

Dat lijkt me idd de beste oplossing

Roep eens wat data mensen , 27 Januari is er trouwens een tof feestje in de Poema als er mensen voor in zijn om een nachtje door te trekken.

Dus dan 's middags of begin van de avond ergens afspreken en dan met degene die door willen gaan naderhand door in de Poema

http://partyflock.nl/party/77031.html

Ach we moeten geen walibi meeting maykel.. daar zijn we nu te oud voor..
beter een theekrans stijl drankavond "ik zie wel waar het schip strand" motivatie.

Ik zie je nog met je zatte hoofd op dat bioscoop-doek vallen dat ze met Lelystad2005 aan het opzetten waren.
Dat imago past beter bij je