This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Forum alleen toegangkelijk maken voor leden.

Reply box = handig, en die smiles lukt ook prima zonder icoontjes: :W Maareh, het forum moet ook voor niet leden zichtbaar blijven, je wilt tenslotte wel weten waar je je precies aanmeldt of niet tan?


grtz Arthur
 
ik vind deze reply box heel handig!
ik ben ook niet echt "voor" de mensen die gauw even willen searchen ofzo zouden dan zich "helemaal" moeten registreren als ze bijv. maar 1 dingetje willen weten..
de mensen die echt willen replyen en verkopen ed. zullen zich toch wel registreren
 
reply box is geil. Maar ik vind ook dat je het forum voor niet members open moet laten., Ik heb er toch geen last van. en niemand hier niet, ik blijf ingelogd op de pc dusz
 
Originally posted by baeron tuynheck
reply box is geil. Maar ik vind ook dat je het forum voor niet members open moet laten., Ik heb er toch geen last van. en niemand hier niet, ik blijf ingelogd op de pc dusz

dewd jij geilt ook op alles 8P
 
Forum open laten voor niet-leden, maar idd V&A en GC dichtgooien, want daar hebben ze toch nix te zoeken.

Alhoewel GC misschien toch liever niet, ik lees vaak zonder in te loggen hier op school... niet dat ff inloggen zo'n probleem is...
 
wout's voorstel is goed!

GC en V&A op slot voor niet leden.... niet boeiend voor hun, dan wordt je maar lid en voor GC eerst een aantal posts hebben zodat je er dan in kunt...

(GoT stylez, ok, maar het werkt wel)
 
Alleen die grens van aantal posts niet te hoog leggen, anders wordt je in de andere gedeeltes doodgegooid met nutteloze posts van mensen die gc inwillen.
 
Originally posted by Lord of Panic
Alleen die grens van aantal posts niet te hoog leggen, anders wordt je in de andere gedeeltes doodgegooid met nutteloze posts van mensen die gc inwillen.

agree
 
Originally posted by Boeie
wout's voorstel is goed!

GC en V&A op slot voor niet leden.... niet boeiend voor hun, dan wordt je maar lid en voor GC eerst een aantal posts hebben zodat je er dan in kunt...

(GoT stylez, ok, maar het werkt wel)

Een heel fout plan denk ik. Het is idd GoT stylez, en daar gaat het ook lang niet altijd goed. En om eerlijk te zijn ligt het niveau op GoT toch wel wat hoger dan hier.

Ik denk als je dit doet je echt overladen gaat worden met nikszeggende kutreplies om snel te kunnen scoren.

Maarja, je kan het altijd proberen
 
GHmmz wie zegt dat diegene dat moeten weten als ze heirop komen, je zet gewoon ergens tussen de regelementen door dat je pas toegang krijgt tot GC bij een aantal posts. NIemand die dat leest dus ook niemand die daar expres voor gaat lopen posten, alleen opeens komt er een extra deel bij... Mja beetje apart plan, maar ik brainstorm mee
 

Good thinking there Watson
 
of we laten het zoals ut is

dat vind ik nogsteeds het strakste plan
 
Gewoon laten zoals het is.
Zoals al eerder is gezegd, als het forum niet toegankelijk is voor niet-members dan krijg je veel mensen die uit nieuwsgierigheid aanmelden, alleen om te kijken wat het is... Ik vind het niet zo'n goed plan.
Een drempel voor GC vind ik wel weer een leuk plan, als die maar niet te hoog word gelegd.

En voor de rest: het gaat toch goed zoals het nu gaat?
 
mja ik moet het toch ff kwijt... als ik nu in V&A kom dan moet ik telkens als ik naar een ander topic ga me wachtwoord enzo weer invullen...

Nu ben ik wel vóór het sluiten van V&A enzo voor niet members, maar dit vin ik wel erg irritant...:|
 
als je dit forum alleen toegankelijk maakt voor leden krijg je hetzelfde als scooterforum.nl

een vrijwel dood forum met saaie lui.
niet doen dus