Forum alleen toegangkelijk maken voor leden.

Bas

Administrator
Staff member
Wtf wordt ermee bedoelt?

Ik lees het in het topic stel je eens voor, maar ik snap het ff niet :)

Dat ppl alleen kunnen lezen als ze logged in en lid zijn oid?
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind het heel slecht, als je bijv wilt weten wat er in het forum staat dan kan dat niet. www.scooterforum.nl (waar ik door een typfout kwam :D) heeft dat ook, ik wou even weten wat dat forum inhield, maar moest meteen registreren toch maar gedaan omdat ik benieuwd was, werd dus gedwongen eigenlijk.
 
[offtopic]hé... ik zie plots een kadertje online[/offtopic]

Ik vind dat je ook zou moeten kunnen lezen zonder te registeren...
zo krijg je leden die wel duidelijk gaan registeren als ze willen replyen en niet zomaar om te weten wat het is...

De drempel om te registeren ligt dan iets hoger zodat ze eerst het forum kunnen bekijken voor ze zich inschrijven
 
Ik twijfel.

Ik heb er wel over nagedacht, maar aan de andere kant zie ik geen echte voordelen. Ja, kan wel mensen beter bannen 8) of ik krijg er wel meer leden door.

Misschien dat het voor V & A wel gebeurt

Trouwens wat vinden jullie van die reply box? :)
 
Originally posted by Freezer


Trouwens wat vinden jullie van die reply box? :)


nice :)
is zeker wel handig hoef je niet eerst weer op die knop te drukken :D

scheelt weer 1 beweging, helpt ook tegen de muisarm 8P
 
Originally posted by JeroenRs50
Er staan geen smiles bij...

het is om even snel te replyen....

het is een quick reply box.
dus minder opties, maar wel het noodzakelijke...
 
Forum moet ook door niet-members te bekijken zijn vind ik. Anders krijg je strax helemaal van die lame lui die ff kijken en nooit meer terugkomen.

Reply-box is wel handy :)
 
die quick reply is opzich wel handig als het forum langzaam, maar je krijg ook sneller nutteloze reply's :D maar anyways, ik ben wel voor dat je alleen leden toelaat... dan krijg je meer een soort community :)
 
Back
Top