Fluor kleuren Coaten??

Raceroxie

Gauloises Rox
Ik wil me frame Fluor geel laten coaten.

Ik heb al contact opgenomen met een coater (Van Ommen Special Coating) die wilt me frame wel coaten, kost +/- 45 euro, maar hij kan geen fluor kleuren coaten, alleen Ral kleuren zij hij.
Weet iemand misschien een coater die WEL fluor geel kan coaten voor ongeveer dezelfde prijs, mag wat meer zijn.

Anders moet ik me spullen namelijk in een andere kleur laten coaten, of zou de allerfelste kleur geel wel een beetje op fluor lijken.

MVG Daniël
 
Advertisement - register to remove this

Klopt...alleen ral kleuren.

(edit)..erwin.. was eerder...

Maar voor zover ik wist kon het niet. In ieder geval hier niet. Wel felle kleuren, ook roze:p
 
Maar me velgen zijn wel fluor geel gecoat!!
Dit was al zo toen ik me scooter kocht, dus misschien is het dan niet echt fluor ofzo. Of er zijn gewoon weinig bedrijven die dit kunnen.
 
Fluor is geen kleur...

Ik heb ook gehoord dat je alleen RAL kleuren kan coaten. Dit kunnen natuurlijk wel felle opvallende kleuren zijn.
 
ik weet bijna cker dat dat geen fluor is, ze kappen iig niet.

Maar dan ga ik het maar gewoon daar laten coaten in een hele felle geel.
Aangezien het dus ook erg goedkoop is.
Is btw stralen + coaten van frame, subframe, Kroonstuk.

Thnks anyway

Gr. Daniël
 
Nog ff wezen navragen bij me dealer en die zij dat hij me velgen bij Gerritsen Coating had gebracht en dat het daar fluor geel gecoat was.
Dus ik bel net die man op en die zou ff kijken oftie nog fluor poeder? had liggen, ik moest hem morgen ff terug bellen, dan zou hij het weten.

ff afwachten nu dus.
 
flour coaten kan ik had hier in apeldoorn een bedrijf op gebeld kamp coating die had me door gewezen naar iemand die ook coat maar dan partuculier en die kon ook flour doen 45 euro per velg
 
wel beetje duur maja, heb je misschien nog telefoonnummer van dat bedrijf.
Ik wacht dus eerst die man morgen af of hij nog poeder heeft liggen maar anders zou dat een goeie 2e optie zijn, ook niet al te ver weg.
 
Coaten kun je in elke kleur, maar de meeste bedrijven doen alleen RAL-kleuren (standaardkleuren), omdat de rest anders niet in economisch voordeel is voor hun.
 
Coatbedrijf in mijn dorpje heb ik wel meer zien coaten :)

-Metalic
-Soort van diepglanzende kleuren (paars, oranje, groen, ezv), lijkt net of er een 5 cm dikke blanke lak laag op zit, kleur lijkt dieper te liggen.
-Blanke lak

Gritstra BV in schijndel. moet je even zoeken :)
 
blanke lak laagg ging bij mij knappen op ut frame en velgen. hoe kan dit want ik het bijna meteen na het coaten al. Bij de coater waar ik het heen breng hebben ze wel fluor kleuren.
 
Back
Top