Fluor spuiten

Advertisement - register to remove this

Dan ga je naar een spuiter en zeg je: Ey broeder ik wil de ekte eMHaaaeeeR kleuren hebben voor op mijn skoeter!

Voor 400 euro had ik mijn complete scooter gespoten (met de arbeid er bij). En dan zeker 700 euro betalen voor die kleur? .....
 
Voordat je fluor kunt spuiten heb je eerst een witte ondergrond nodig, extra handeling wat het ook duurder maakt.

mwa.. ik spuit iedere kleur voor met wit.. simpelweg om 100% zeker te zijn dat ik de kleuren goed heb..

edit: toegevoegde waarde van bovenstaande; dit voert dus niet zo de prijs op.. kwestie van n paar tientjes op n complete scooter

ik denk dat ik voor n kleine 125 euro t kan maken..

wil je ECHT fluor lak ( weet niet of het orgineel malossi ook echt dat spul is ) dan ben je idd wel wat in de paar honderd euro lopen.. voornamelijk omdat je per liter koopt:)
 
mwa.. ik spuit iedere kleur voor met wit.. simpelweg om 100% zeker te zijn dat ik de kleuren goed heb..

edit: toegevoegde waarde van bovenstaande; dit voert dus niet zo de prijs op.. kwestie van n paar tientjes op n complete scooter

ik denk dat ik voor n kleine 125 euro t kan maken..

wil je ECHT fluor lak ( weet niet of het orgineel malossi ook echt dat spul is ) dan ben je idd wel wat in de paar honderd euro lopen.. voornamelijk omdat je per liter koopt:)

Dat malossi spul is wel echte fluor lak, ook al is die prijs dan nog steeds achterlijk. Je krijgt ook echt hele kleine potjes.
 
mwa.. ik spuit iedere kleur voor met wit.. simpelweg om 100% zeker te zijn dat ik de kleuren goed heb..

edit: toegevoegde waarde van bovenstaande; dit voert dus niet zo de prijs op.. kwestie van n paar tientjes op n complete scooter

ik denk dat ik voor n kleine 125 euro t kan maken..

wil je ECHT fluor lak ( weet niet of het orgineel malossi ook echt dat spul is ) dan ben je idd wel wat in de paar honderd euro lopen.. voornamelijk omdat je per liter koopt:)

Ik heb het over bij een spuiter dan, werk zelf bij motorspuiterij.
Lang niet bij alle kleuren is wit de goede voorkleur voor een goede dekking.
 
Ik heb het over bij een spuiter dan, werk zelf bij motorspuiterij.
Lang niet bij alle kleuren is wit de goede voorkleur voor een goede dekking.

ik ook.. dacht jij spuitbusse dan? :p..

maar idd je hebt gelijk.. alleen spuitte ik regelmatig lichte felle kleuren als roze.. blauw en oranje.. deze spuit ik voor met wit.. zwart enzo natuurlijk.niet..


@ pronk.. ik reageer thuis ff op jou pm
 
Ik heb het over bij een spuiter dan, werk zelf bij motorspuiterij.
Lang niet bij alle kleuren is wit de goede voorkleur voor een goede dekking.

dat wou ik ook maar even zeggen...

met spuitbussen lijkt me helemaal slecht te doen (sowieso word dat niet mooi imo)
 
Wat zou het ongeveer kosten dan, een scooter in de ekte ekte Malossi kleuren? Mag via PM :) Gaat om nette kappen, geen plamuurwerk oid.
 
Moet je eigenlijk een groepsbuy doen ivm kortingen op de lak, anders koop je 1 liter en heb je misschien maar een derde nodig, zijn vast zat mensen hier die de ekte ekte kleurencombo willen.
 
Back
Top