Flow's special street bike

ja zeker een vette pro
ik ben die andere gast.

en zeker respect voor je skils me alles

veel suces en keep up the good work.

gr phil
 
ik had ff niks te doen :p

Foto=UZU4XLYM.jpg
 
@ brambomb
bedankt voor de mooite maar het is nog niet helemaal wat ik zoek :p
als je het leuk vind om te foto shoppen kan ik je evt nog wat extra info geven.
@bretta
Hij heeft een rooie top, en een mallossi rotortje rijd wel lekker :p
 
echt super vet werk... dit is een echt orgineel project zie je niet vaak.
heel veel succes ermee.
ik blijf deze zeker volgen.
 
moguh, tijdje niets meer van me laten horen maar hier ben ik weer :)

Heb weer een beetje aan de kap lopen schuren die nu bijna strak is (nog wat plamuur bovenop de tank en de hoekjes van het kontje nog iets strakker maken)

Foto=YATWQMBZ


nog naar wat andere kleine meuk opzoek geweest zoals:

net acherschijfje (mag nog wel een klein schuurbeurtje gebruiken)
Foto=WWXEBGNP


Dragser rempotten :kwijl:
Foto=IKJ8J4GX


en dan hier het verschil met de giga lompe brembo's
Foto=H4TOR6YP


Dan mijn nieuwe motorische speeltje :) de wel bekende malossie MHR digitronic gele vonkjes :cool: (thanks to pata-rox)

Foto=IUNIPXZ8


en de andere bij behorende meuk natuurlijk :)
Foto=RLBYZCUV


De velgjes zijn verkocht inc bandjes, hiervoor komen oranje gecoate aerox velgen met slicks voor in de plaats.
Waarom oranje ?... Hij wordt namelijk het zelfde als honda rc211v gp dit zie je niet zo veel en vind ik beter bij het concept passen.

MotoGP_Honda_2005.jpg


Ook word er al aan de kuip gewerkt, waneer hier iets meer ruimtelijks van is zal ik daar even fotos van maken :)

laterz :ciao:
 
Wordt er verlegen van jongens :p

@ petrik: ik heb het niet zo op kiesler ik vind ze eigelijk minder mooi omdat het hart van de velg niet meer buiten de vel uit komt en omdat de slicks alleen in 130 breed geleverd worden weet ik niet cker of dit ook gaat werken op een kieslah
 
Zal mij benieuwen hoe je dat onderste deel gaat fiksen.. achter je voorwiel zeg maar.. :)

Kzou goed de tijd er voor nemen en vanuit verschillende hoeken kijken hoe het gaat uit komen enzo.. Straks heb je loeiveel werk voor niks gedaan.

Ik zie m wel boven aan de lijst staan ;)
 
Zal mij benieuwen hoe je dat onderste deel gaat fiksen.. achter je voorwiel zeg maar.. :)

Kzou goed de tijd er voor nemen en vanuit verschillende hoeken kijken hoe het gaat uit komen enzo.. Straks heb je loeiveel werk voor niks gedaan.

Ik zie m wel boven aan de lijst staan ;)

ja ik ben nu een boel aan het kloten met pur en karton tot ik iets heb wat me bevald :) so don't worry
 
Back
Top