Fitna

Ik woon in maastricht, en wij hebben hetzelfde probleem hoor....
Mischien in wat mindere maten.. maar wij hebben nu overlast van die drugsrunners van uit rotterdam (marokanen):(

Ik zeg het nog een keer, zij zijn echt geen drugsrunners omdat ze moslim zijn hoor. Zo'n mensen zie je echt nooit in een moskee ofzo, ze hebben niks te maken met de islam. Dus imo slaat het nergens op wat je zegt.
 
Ik zeg het nog een keer, zij zijn echt geen drugsrunners omdat ze moslim zijn hoor. Zo'n mensen zie je echt nooit in een moskee ofzo, ze hebben niks te maken met de islam. Dus imo slaat het nergens op wat je zegt.

Het gaat om het feit dat van de 10 man worden gepakt, er 9 marokaan zijn.
bron? mijn vader die is politie agent en moet ook vaak op jacht naar deze jongens.
Het is jammer dat ik niet de ervaringen van mij vader hier kan neer zetten, want daar zou je zo spontaan de broek van afzakken. En dan doel ik op justie.
Dat is het grote probleem, als ik hoor wat de daders voor straf krijgen opgelegd pffffff
 
Wilders heeft wel een punt.
Moet je eens kijken wat er allemaal gebeurt de laatste paar jaren, die extremisten doen alles wat ze willen. Ze hebben zo`n sterk geloof en doen er alles voor. Dingen gaan bijvoorbeeld gewoon niet door door de dreigingen (denk bijv aan dakar). Bomaanslagen etc etc, het is een beetje van 1 kant. Er mogen allemaal dingen over het westen gezegd worden, maar als er dan 1 plaatje word getekend etc etc.
Een iemand geeft zijn mening, zal me niets verbazen als wilders straks omgelegd word oid. Ik zeg niet dat ik bijv op em zou stemmen oid. Maar hij heeft wel ergens een beetje gelijk.

En dan worden er allemaal 'reactie' filmpjes gemaakt met teksten uit de bijbel, dat daar precies hetzelfde in staat. Ze vergeten alleen dat de bijbel zoizo nog een NT heeft.
 
Wilders heeft wel een punt.
Moet je eens kijken wat er allemaal gebeurt de laatste paar jaren, die extremisten doen alles wat ze willen. Ze hebben zo`n sterk geloof en doen er alles voor. Dingen gaan bijvoorbeeld gewoon niet door door de dreigingen (denk bijv aan dakar). Bomaanslagen etc etc, het is een beetje van 1 kant. Er mogen allemaal dingen over het westen gezegd worden, maar als er dan 1 plaatje word getekend etc etc.
Een iemand geeft zijn mening, zal me niets verbazen als wilders straks omgelegd word oid. Ik zeg niet dat ik bijv op em zou stemmen oid. Maar hij heeft wel ergens een beetje gelijk.

En dan worden er allemaal 'reactie' filmpjes gemaakt met teksten uit de bijbel, dat daar precies hetzelfde in staat. Ze vergeten alleen dat de bijbel zoizo nog een NT heeft.

Ik denk dat Wilders de volgende verkiezingen niet haalt...
En ik hou mijn hart vast over 2 maanden met het Ek, boeing 747 het stadion invliegen en je hebt meteen 100.000 doden+ de mensen wat erom heen staan.
 
Het gaat om het feit dat van de 10 man worden gepakt, er 9 marokaan zijn.
bron? mijn vader die is politie agent en moet ook vaak op jacht naar deze jongens.
Het is jammer dat ik niet de ervaringen van mij vader hier kan neer zetten, want daar zou je zo spontaan de broek van afzakken. En dan doel ik op justie.
Dat is het grote probleem, als ik hoor wat de daders voor straf krijgen opgelegd pffffff

ik geloof je wel hoor, ik weet ook hoe het eraan toe gaat hier in Maastricht. Van mij mogen ze ze ook allemaal oppakken en deporteren oid. Maar wat ik probeer te zeggen is dat dit niks met de islam te maken heeft :)
 
ik geloof je wel hoor, ik weet ook hoe het eraan toe gaat hier in Maastricht. Van mij mogen ze ze ook allemaal oppakken en deporteren oid. Maar wat ik probeer te zeggen is dat dit niks met de islam te maken heeft :)

Dat klopt...
Origineel gepost door sinister
Ik woon in maastricht, en wij hebben hetzelfde probleem hoor....
Mischien in wat mindere maten.. maar wij hebben nu overlast van die drugsrunners van uit rotterdam (marokanen)

Mij zie je ook niet zeggen het met de islam te maken heeft?
Wel word gewoon de link snel gelegd.. Islam/marokaan, Ik heb in ieder geval nog geen Marokaan gezien die gelooft in het christendom.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2x3MeymAHa8&feature=related"]YouTube - Eddie Griffin on Christianity & Islam[/ame]

Zo. :+

Hirschi Ali ook in die show btw:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EKOw7VoRiog&feature=related"]YouTube - Real Time with Bill Maher: Is Islam a religion of peace?[/ame]

Wel interessant, al is het nogal eenzijdig.
 
idd... en/of het zelfs versterken.

Maar iedereen heeft het over de Jihad etc. Wat denk je dat het christendom heeft gedaan in de (late)middeleeuwen + de christianisatie van Amerika + Afrika ?

@ scully: het was en is nog steeds een grote interesse. Vooral (oost)mediterraan gebied. De oorsprong van de betrokken geloven dus.

Soms ging het met geweld, soms werd bekeren tot christendom aangemoedigd door privileges in belastingbetalingen.

Je praat dan over de 16e eeuw. Je kan wel zeggen dat het jaren geleden ook al gebeurde, maar is de Islam dan in dat tijdperk blijven hangen?

En dan te bedenken dat het in de vroege middeleeuwen de meest ontwikkelde godsdienst was :p
 
Back
Top