Mol Moraalridder 12 March 2004 #22 OMG die schoenen heb ik ook gehad Verder vond ik Fido ook te gek, maar die ijsjes heb ik nooit gezien.
OMG die schoenen heb ik ook gehad Verder vond ik Fido ook te gek, maar die ijsjes heb ik nooit gezien.
BlaAsPinDa PiNdA @ NRG 12 March 2004 #28 Ik vond zijn ijsjes altijd wel lekker Hij heeft denk ff een labge vakantie gehad gheghe 8P
sf T.d.L. Tuning 12 March 2004 #30 kan het me ook nog herrineren, sloeg toen wel in ja, maar gelukkig nooit zo'n t-shirt gehad: mja, kewl was ie wel.
kan het me ook nog herrineren, sloeg toen wel in ja, maar gelukkig nooit zo'n t-shirt gehad: mja, kewl was ie wel.
Heineken Echt wel.. 12 March 2004 #31 Het viel me pasgeleden ook op dat ie terug is idd Heb er zelfs een pyama van gehad
Menno Ralf Fanclub! 13 March 2004 #34 Ik was mega-fan, ik had een levensgrote Fido Dido op mijn kamer staan, van de meneer van de Spar gekregen :*
Ik was mega-fan, ik had een levensgrote Fido Dido op mijn kamer staan, van de meneer van de Spar gekregen :*
Nick-SP . 14 March 2004 #35 Tvalt me nog mee van jullie dat er niet eentje met een special fido-dido paint komt op zn scooter