ff snel een vraagje

Donus

Een Geregistreerde GEK
ik heb een originele monoset van me aerox maar die is nu lelijk geworden doordat er mensen opzitten maar nu is de vraag kan ik dat gewoon met een spuitbus overheen spuiten zonder dat dat gaat bladeren (zomer,winter)
zodat hij weer mooi wordt of een andere manier om hem mooi te krijgen (licht schuren ofzo)

p.s. van wat voor matriaal is het gemaakt
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

misschien is dit iets voor, een bcd monoseat, deze gaat gewoon over je originele buddyzadel heen, en zit maar met 2 schroeven vast, dus is binnen een minutt weer eraf te halen
 
the dogg said:
nee natuurlijk niet rubber zet toch in en uit
de verf zal er dus na verloop van tijd gewoon afbladeren :S

Klopt, kheb er al meer mensen meegezien, zodra je dr op gaat zitten bladdert het helemaal af... rubber spuiten is geen optie ;)
 
ook niet want dan word het wit dus of je koopt gewoon een nieuwe backseat of je koopt zo'n bcd ding dus je kan het niet schuren of spuiten.
 
word het dan wit hoe kan dat :?

nouw als er niet anders op zit dan maar een mooie sticker er op (zijn er geen andere manieren om hem weer mooi te krijgen als het maar niet duurder is dan 49.50 want dan koop ik een nieuwe dus weet iemand nog een andere manier)
 
omdat rubber standaart al wit uit de boom komt ;) dus je kan beter een nieuwe kopen als je van het probleem af wilt zijn :)
 
ik hoorde net dat het ook mischien skai kan zijn of is het echt rubber
en zijn er echt geen andere dingen om hem weer mooi te krijgen (mensen hoefen niet bij mij achterop dan gaan ze maar lekker lopen :))
 
voor de laatste keer JA HET IS RUBBER EN NEE JE KAN UITGEDROOGT RUBBER NIET MEER GOEDKRIJGEN!!!! koop nou maar gewoon een nieuwe of anders dat bcd ding!
 
nouw sorry hoor maar het is dus skai en geen rubber
DUS JE HOEFD NIET ZO VEL TE REAGEREN EN MET HOOFD LETTERS TE SCHRIJFEN
:):):)
 
ja maar als ik het al MEERDERE malen heb geschreven, waarom vraag je het dan weer keer op keer ;) even goeie vrienden hoor :D
 
oke maar ik ben niet van plan om een nieuwe te kopen
dus zoek een goedkoper alternatief

ik zat te denken aan bandenzwart of schoenensmeer maar is dat de goede oplossing
 
Bij mij gaat er bijna nooit iemand achterop, en na 2 jaar begint dat ding er ook lelijk uit te zien.
Vanuit bepaalde hoeken lijkt het naar de bruine kant te gaan...
Heb er al schoensmeer op gedaan, maar helpt niet (het houd btw wel je gewone zadel lekker zwart :) ).
 
Ding is van rubber, dus niet te spuiten, ook blijven stickers er niet lekkr op zitten.

Ik zou em loshalen, en bekleden met skai als ik jou was.
 
er zijn speciale spuitbussen te koop waarmee je skai kan spuiten, en dat blijft super goed zitten :! hoevaak je er ook op gaat zitten en eraf gaat.
 
Back
Top