This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Feurdag?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by stephan06
wrom nie? Omdat jij saai bent?

Ja, ik ben saai en ik heb geen sociaal leven en ik heb al helemaal geen vriendin, want vrouwen moeten mij niet en ik heb al helemaal geen scooter, dus al helemaal geen snelle scooter :|

Djees.........EPPO :|
 
en schelden doe je maar ergens anders mafkaas

oja, liever geen vriendin dan zo'n vriendin

Ja, zo voelt het om afgezeikt te worden!!
 
Originally posted by stephan06
oja, liever geen vriendin dan zo'n vriendin

Gast, je kan te ver gaan

Luister es goed naar me verknipt kutkind, als jij iemand niet kent, dan moet je GVD ook niet gaan oordelen over diegene mislukte megool :| Ipv dat je nou tegen mij begint te schelden, dan heb ik me woordje klaar staan, maar als mijn vriendin tegenover jou zou staan nu, dan zou ze je helemaal verrot gekickt hebben, want ik heb het soms ook zwaar te verduren. Mja, dan moet zo'n loser als jou het helemaal zwaar hebben aars.
Mja, zakmaar lekker door je eigen stront heen kutnewbie en ga maar lekker een FF15 + NRX aanschaffen en die je eigen reet in stouwen :|

I rest my case...
 

Jonge wat lul jij nou allemaal???? Waar heb je het over?? Tering, wie het snelst aangebrandt was he? Waar jij goed in bent:
- Iemand afzeiken
- Onzinnige topics maken
- Onzinnige replys maken

De laatste 2 omdat je geen enkel verstand van scooters hebt, nou ja, je weet dat er benzine in moet.
Ik zie tenminste geen enkele reply of topic in de Scooter algemeen of die andere..
 

Kijk dewd, als je iemand onterecht afzeikt, dan heb je me pissed, onzinnige topics maken kan ik jah, en onzinnige replies ook, DUS?!?!?!

En nee, ik heb geen verstand van scooterz, ik weet niet wat goed is en wat wel en ik weet ook nieteens dat er benzine in moest (reed toch op water?) :|:|:|
En om verstand te hebben van scooters, moet je replieën in een topics van Scooters Algemeen en "die andere"??? Misschien zijn het geen boeiende onderwerpen en zijn al te vaak gesteld?
Nou, dan ken ik heel veel mensen die volgens jou geen verstand hebben van scooterz. Of ben jij misschien hier ineens degene die geen verstand heeft van scooters en ben je zo'n I Love my dealer kneusje. Maar nee, ik heb geen verstand van scooterz, daarom antwoord ik nooit in de SA en TA :|
 

Ben blij dat je er zelf achter bent.. En nee, scooters ligt me helemaal niet, ben ik niet voor in de wieg gelegd..
 
Status
Not open for further replies.