Feurdag?

Status
Not open for further replies.
tzelfde... wat maakt plaats nou uit???

PS Wie gaat er trouwens nog naar die meeting @ JPS van die AmazingScoot deze vrijdag? 8)

Re: Scooter Rally

Originally posted by Lord of Panic
Jullie kunnen er wel minachtend over doen, maar dit wordt vrijdag echt een onmundig lijpe rally!!! Dit is de eerste keer dat we zoiets organiseren, en er worden nu al 80 a 100 scoots (en ook wat brommers) verwacht!!!

Het is ook absoluut niet een zooitje ongeregeld!
En dat we op tv komen, denk het zelf ook niet, maar we hebben iig een mailtje gestuurd naar SBS, je weet maar nooit.

Dit wordt gewoon machtig mooi, en ik zal video's en foto's op internet zetten van de dag, zodat jullie het kunnen zien.
De site is nu nog nix, omdat ik het even snel in elkaar moest flansen, maar dat komt ook nog wel.

En er komt ook vast wel plietsie, maar daar hebben we schijt aan, laat ze maar eens een groep van min. 80 lui aanhouden, NEVER!

Greetzzz LoP

Ik weet niet wat voor scooter jij heb maar ik ga daar niet rijden met een scoot die volledig MHR is en met een super kleine benzine tank. Want zekerz te weten dat je gepakt als je dan benzine staat bij te vullen.

Originally posted by razma
tzelfde... wat maakt plaats nou uit???

PS Wie gaat er trouwens nog naar die meeting @ JPS van die AmazingScoot deze vrijdag? 8)

VDM we gaan vrijdag ipv morgen :)

Re: Feurn Is Funky

Originally posted by Lord of Panic
HAHAHA, ik heb net de krant aan de telefoon gehad, komen me morgen interviewen! en dan komt het donderdag in de krant, en dan in de krant van zaterdag nog een stuk met een foto erbij!!!!

I just quited daydreaming :p

Tukkerse Zondagavond Krant :P

Originally posted by stephan06

Hoe denk jij dat te weten dan?? |(

quote van website: Het maakt niet uit hoe hard je scooter of brommer loopt, als het maar loopt!!! We zetten echt de hele stad op z’n kop ;-)

niet lullig bedoeld, maar zegt dat er zeker droeloe's komen. voel je je aangevallen omdat jij ook wilt gaan? :P

Zo'n ongeorganiseerde rommel lijkt me dus echt geen fuk aan. Echt brute scooters zullen er ook wel niet zijn, dus saaaaai :p

Originally posted by NastroAzzuro
Zo'n ongeorganiseerde rommel lijkt me dus echt geen fuk aan. Echt brute scooters zullen er ook wel niet zijn, dus saaaaai :p

:| Zou het niet om de kick gaan om met veel scoots door de stad te rijden???

Originally posted by stephan06

Ja heeeeel erg 8P

:|
wat is nou je probleem? als jij denkt dat het een vette meeting word dan ga je toch..
IK DENK dat het een zwaare kutmeeting met droeloe's word.

hmmz misschien ga ik wel ff kijken, niet met racer ofzo, gewoon met oto :)

als ik de cops hier een beeetje ken, dan zullen ze daar echt wel bij zijn:| en dat gaat dus echt niet goedkomen benk bang...

eens kijken wat er allemaal rondrijdt, igg niets bruuts, mijn zip is zo´n beetje het bruutste wat hier rondrijd :| en die rijd hier al niet eens rond, dus kun je nagaan...

echt zo´n beetje iedereen hier rijdt met een sf (1-2) met ori uitlaat...dus echt eeehm ballie ballie :)

mja ik zie wel...

jongens, maar maken jullie je druk om, laat die gasten lekker, las hij een meeting wil organiseren moet hij het toch zelf weten, zal vast wel vet zijn, en al sje niet gaat of wilt komen, ga je niet, maar hoef je toch niet gelijk alles af te gaan zeiken! :!

Niet dat ik ga hoor, veels te ver, maar ik ben wel naar de klaaswaal meeting geweest (oke niet te vergelijken natuurlijk) maar dat vondt ik zo cool, dat als er weer es zoiets is, ik zekerz kom! :W (nice job Arne!!)

Status
Not open for further replies.
Back