Originally posted by Lord of Panic
Jullie kunnen er wel minachtend over doen, maar dit wordt vrijdag echt een onmundig lijpe rally!!! Dit is de eerste keer dat we zoiets organiseren, en er worden nu al 80 a 100 scoots (en ook wat brommers) verwacht!!!
Het is ook absoluut niet een zooitje ongeregeld!
En dat we op tv komen, denk het zelf ook niet, maar we hebben iig een mailtje gestuurd naar SBS, je weet maar nooit.
Dit wordt gewoon machtig mooi, en ik zal video's en foto's op internet zetten van de dag, zodat jullie het kunnen zien.
De site is nu nog nix, omdat ik het even snel in elkaar moest flansen, maar dat komt ook nog wel.
En er komt ook vast wel plietsie, maar daar hebben we schijt aan, laat ze maar eens een groep van min. 80 lui aanhouden, NEVER!
Greetzzz LoP
Originally posted by razma
tzelfde... wat maakt plaats nou uit???
PS Wie gaat er trouwens nog naar die meeting @ JPS van die AmazingScoot deze vrijdag? 8)
Originally posted by Tha Bomb
veel droeloe's
Originally posted by stephan06
Hoe denk jij dat te weten dan?? |(
Originally posted by Lord of Panic
HAHAHA, ik heb net de krant aan de telefoon gehad, komen me morgen interviewen! en dan komt het donderdag in de krant, en dan in de krant van zaterdag nog een stuk met een foto erbij!!!!
I just quited daydreaming
Hoe denk jij dat te weten dan?? |(
Originally posted by NastroAzzuro
Zo'n ongeorganiseerde rommel lijkt me dus echt geen fuk aan. Echt brute scooters zullen er ook wel niet zijn, dus saaaaai
Originally posted by Tha Bomb
voel je je aangevallen omdat jij ook wilt gaan?
:| Zou het niet om de kick gaan om met veel scoots door de stad te rijden???
wat is nou je probleem? als jij denkt dat het een vette meeting word dan ga je toch..Originally posted by stephan06
Ja heeeeel erg 8P
:|
originally posted bij Stephan06:
Zit jij altijd binnen ofsow??
Ik zie hier soms wel van die dingen waarbij ik denk wUw