This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Feurdag?

Status
Not open for further replies.
via mail:

Tis gewoon de bedoeling dat we met onmundig veel scooters door Hengelo en
omstreken gaan scheuren. Eerst gewoon een beetje toeren, en later op een
afgelegen stuk op een industrie terein kunnen er eventueel racejes en optrek
wedstrijden worden gehouden als je wilt. Er is geen testbank ofzo, het is
gewoon georganiseerd door 3 scooter-fans en niet vanuit een bedrijf ofzo.

(Lekker onprofessioneel en een groot zooitje dus waarschijnlijk...
ze willen zelfs SBS6 gaan halen )
 
Originally posted by razma
via mail:


(Lekker onprofessioneel en een groot zooitje dus waarschijnlijk...
ze willen zelfs SBS6 gaan halen )

Als dat gebeurt vreet ik een mHR pijp op (misschien
)
 
ja, het nieuws halen... :| Hooguit de krant...

Ik weet nog niet of ik wel ga, bij die brinktoren mag je nie eens met je scoot komen, en die wouten weten er echt wel van af..
 
Scooter Rally

Jullie kunnen er wel minachtend over doen, maar dit wordt vrijdag echt een onmundig lijpe rally!!! Dit is de eerste keer dat we zoiets organiseren, en er worden nu al 80 a 100 scoots (en ook wat brommers) verwacht!!!

Het is ook absoluut niet een zooitje ongeregeld!
En dat we op tv komen, denk het zelf ook niet, maar we hebben iig een mailtje gestuurd naar SBS, je weet maar nooit.

Dit wordt gewoon machtig mooi, en ik zal video's en foto's op internet zetten van de dag, zodat jullie het kunnen zien.
De site is nu nog nix, omdat ik het even snel in elkaar moest flansen, maar dat komt ook nog wel.

En er komt ook vast wel plietsie, maar daar hebben we schijt aan, laat ze maar eens een groep van min. 80 lui aanhouden, NEVER!

Greetzzz LoP
 
Feurn Is Funky

HAHAHA, ik heb net de krant aan de telefoon gehad, komen me morgen interviewen! en dan komt het donderdag in de krant, en dan in de krant van zaterdag nog een stuk met een foto erbij!!!!

I just quited daydreaming
 
Re: Feurn Is Funky

Als de politie niet uit zichzelf komt, dan bel ik ze wel ff.
 
Feurn.isfunky.com

Ja, ik ben samen met nog 2 lui organisator.

En je mag van mij de plietse bellen, ze kunnen nix maken!
We nemen ook scanners mee, dus grote controles (die er nogal eens zijn) omzeilen we.
 
Status
Not open for further replies.