FBI sirene

Binnetie

Well-Known Member
Ik wil graag een FBI sirene hebben
Ik heb er een gekocht maar die bevalt me niet die klinkt voor geen meter

Ik zoek er 1 die echt begint te loeien en heel hard is alleen kan hem hier nergens in de buurt vinden (omgeving Assen)

Weet iemand waar ik hem kan vinden of iemand ie er zelf ook 1 heeft besteld op een URL

ALVAST BEDANKT!!!

------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...
No Spam
 
Advertisement - register to remove this

Ga naar de botsauto's op de kermis en vraag aan die kermisgast waar hij die van hem heeft gekocht.
wink.gif
 
Nee die heb ik niet bij Halfords gekocht, maar bij een electronica zaakje voor 25 gulden bij ons in de buurt!

Is die van halfords wat dan?

Enne Razkin en Enrico ik ben geen spammer ja hè, ik wist nog niet dat geen url onder je sign mocht zitten, want ik ben net nieuw hiero ja (nouja een weekje) en als je gelijk begint te schelden...

Artikel 28c van het Wetboek van Strafrecht:
Het ongeoorloofd beledigen van een individu, is strafbaar wanneer deze individu aangifte doet, en met bewijs komt!

Nou bewijs heb ik!

Dus volgende keer gewoon ff waarschuwen en nie gelijk beginnen te schelden ja dat doe ik ook niet bij jou!

------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...

[This message has been edited by Binnetie (edited 07 July 2001).]
 
Aars(ja nu scheld ik ja), waar heb jij mij of enrico zien schelden dan ? Tyf op met je geleuter.
Originally posted by Binnetie:
Nee die heb ik niet bij Halfords gekocht, maar bij een electronica zaakje voor 25 gulden bij ons in de buurt!

Is die van halfords wat dan?

Enne Razkin en Enrico ik ben geen spammer ja hè, ik wist nog niet dat geen url onder je sign mocht zitten, want ik ben net nieuw hiero ja (nouja een weekje) en als je gelijk begint te schelden...

Artikel 28c van het Wetboek van Strafrecht:
Het ongeoorloofd beledigen van een individu, is strafbaar wanneer deze individu aangifte doet, en met bewijs komt!

Nou bewijs heb ik!

Dus volgende keer gewoon ff waarschuwen en nie gelijk beginnen te schelden ja dat doe ik ook niet bij jou!

 
Ok sorry jongens!

Maar dit forum heet Scooters Algemeen, dus dat gaat over scooters in het algemeen, alles wat met scooters te maken heeft!
Dus ook toeters!

(Heb trouwens nog nooit een toeter in een discotheek gehoord!)

Maar heb verder nog weinig antwoorden gehoord over mijn vragen...

------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...
 
www.fbi.gov <-- zij hebben een hoop van die dingen
www.conrad.nl <-- misschien hiero

en voor de rest niet zeuren, want ik heb een disclaimer, alles wat op deze site verschijnt kan gene aanspraak op worden gemaakt en alle shit erbij + dat de server in amerkia staat dus al het bewijs is niet rechtsgeldig hiero.

Voordat je zo gaat blaten maak je niet echt populair
 
Tuurlijk kom ik wel in discotheken!!!

Maar heb nog nooit een toeter gehoord wel sirene's!

Maar waarom krijg ik van doe rare URL's Prozhen en Freezerator?

Je mag verw8en van een admin en een moderator dat zij toch serieus met je vragen omgaan.
 
Originally posted by Binnetie:
Tuurlijk kom ik wel in discotheken!!!

Maar heb nog nooit een toeter gehoord wel sirene's!

Maar waarom krijg ik van doe rare URL's Prozhen en Freezerator?

Je mag verw8en van een admin en een moderator dat zij toch serieus met je vragen omgaan.

Wat nou rare URL's??? Je wil toch een FBI sirene, reken maar dat de FBI en de CIA er een aardig zooitje hebben liggen...
smile.gif
Conrad ook overigens maar die kan je ws WEL kopen.

[This message has been edited by -=PIN=- (edited 10 July 2001).]
 
Als je er geeneens kijkt ben je lomp.

De 1e was gewoon omdat je een lompe vraag stel, en de fbi heeft fbi sirenes, conrad is ongeveer de grootste elektro stuff zaak van nederland, en die hebben ook een hoop zooi.

En zoals eerder gezegt, je maakt je druk om niks
 
Ok Freezerator jij heb gewonnen!
laten we nu gewoon alles vergeten en vergeven ok?

Ik heb op de site van conrad gezocht en in het boek van de Conrad en kwam deze tegen:http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SHOWBIGPICT]=&TK_PAR[PICREF]=/pix/195/G1/195499G1.JPG
Heeft iemand deze sirene ook?
Kan degene mij er meer over vertellen (klinkt geluid realistisch, enz)?

ALVAST BEDANKT!!!


------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...
 
Back
Top