FBI sirene

Binnetie

Well-Known Member
Ik wil graag een FBI sirene hebben
Ik heb er een gekocht maar die bevalt me niet die klinkt voor geen meter

Ik zoek er 1 die echt begint te loeien en heel hard is alleen kan hem hier nergens in de buurt vinden (omgeving Assen)

Weet iemand waar ik hem kan vinden of iemand ie er zelf ook 1 heeft besteld op een URL

ALVAST BEDANKT!!!

------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...
No Spam
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Binnetie:

Ik heb op de site van conrad gezocht en in het boek van de Conrad en kwam deze tegen:http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SHOWBIGPICT]=&TK_PAR[PICREF]=/pix/195/G1/195499G1.JPG
Heeft iemand deze sirene ook?
Kan degene mij er meer over vertellen (klinkt geluid realistisch, enz)?

ALVAST BEDANKT!!!




ik heb die sirene, met een toeter erbij. het geluid is wel ok, en realistisch maar het reageert niet zo snel dus daarom heb ik hem er weer uitgehaald. het is niet geschikt als vervanging van je toeter. wel leuk om gewoon mee te spelen. het is niet superhard, maar je kunt het wel goed horen door heel de fietsenstalling. als je echt een sirene wilt moet je een mechanische kopen.
 
Ik heb hem vandaag met de post gekregen
Het duurde ff voordat ie in elkaar gesoldeerd was, maar het is wel een hard geluid dat eruit komt
Ik heb er een oude 80 watt autoradio op aan gesloten en hij doet het prima!


------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...
 
Vet toch?

regel 1: Ik heb altijd gelijk

regel 2: als dat niet zo is, dan treed regel 1 automatisch in werking
smile.gif
 
Ehm.. het is een 10 W/ 4 Ohm/ 12V sirene. Lengte 15 cm. Hoogte 13 cm. Diameter 13 cm. Geheel waterdicht. Best groot, daarom moet je die tuuter er ook afhalen en alleen het printplaatje met soort van speakertje inbouwen.
 
Hey binnetie..

Misschien een stomme vraag maar wat betekent

Man vind een kameel, de kameel vind van niet...

haha dat was het weer
smile.gif


Daaaaaag..

TaNz!!

------------------
TaNz 4 EvEr

[This message has been edited by TaNz (edited 18 July 2001).]
 
Nou een man vind een kameel (dus hij vind er 1, net zoals je bijvoorbeeld een portomonee vind), maar de kameel vind van niet (dus hij is van mening dat het niet zo is)

Eigenlijk slaat die zin nergens op, maar 1 ding geld wel:

Wat je vind moet je naar de politie brengen :::---)))

------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...
 
Back
Top