[F.E.A.R.] Gratis online multiplayer FPS!

ik heb nu al een tijdje lopen kloten om die cd-key te krijgen, maar het lukt me maar niet. Als ik mijn gegevens invul, ga je naar stap 2, dan moet je die zooi invullen van die enquete. Dan druk je verder. dan kom ik weer terg bij stap 1!
ik kom dus maar niet bij stap 3, iemand ook last van?
 
PetriK said:
ik heb nu al een tijdje lopen kloten om die cd-key te krijgen, maar het lukt me maar niet. Als ik mijn gegevens invul, ga je naar stap 2, dan moet je die zooi invullen van die enquete. Dan druk je verder. dan kom ik weer terg bij stap 1!
ik kom dus maar niet bij stap 3, iemand ook last van?

Had ik ook dan moet je t ff in een andere taal proberen. :)
 
opnieuw gedaan:

The email address you entered has already been registered for a free CD-Key. An email with this CD-Key has been emailed to this email account.

dit krijg ik nu na stap 1. maar ik heb niks gehad (gisternacht geprobeert) ook al geprobeert met ander email adres. ik wil gewoon spelen :(
 
PetriK said:
opnieuw gedaan:

The email address you entered has already been registered for a free CD-Key. An email with this CD-Key has been emailed to this email account.

dit krijg ik nu na stap 1. maar ik heb niks gehad (gisternacht geprobeert) ook al geprobeert met ander email adres. ik wil gewoon spelen :(


Had ik ook, gewoon nog een keer invullen :rolleyes: ik had hem toen meteen gekregen :p

Best vet spel..
Als iemand nou weer ff een server aanmaakt :D
 
uhuh, ik doe mee :D

mits ik natuurlijk ervoor kan zorgen dat ik ook daadwerkelijk de tekst kan zien in het hoofdmenu enzo :S kzie alleen de omschrijving ervan onderin het scherm
 
interesse genoeg voor ene locked server? die ik dan nu startr? :)

(st.net servertje dus met pass, zodat alleen members kunne)
 
oeks, ik start de server wel vast, kom zelf over 10 min ofzo :*

naam:
Scootertuning.net

pass:
scootertuning

gametype:
slomo Team Dead Match


SERVER STAAT AAN
 
Ik heb nog steeds geen beeld. Heb het spel al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Kan ook nergens de resolutie veranderen.
 
Back
Top