COD 4 MAP VARIETY PACK *GRATIS!!*

FakkelBrigadier

FB Sprint Slidah
Hey mensen,

omdat dit best handig is voor veel mensen, doordat ze geen creditcard hebben of gewoonweg geen 10 euro willen betalen, post ik dit hier even.
als het niet mag van de mods haal het dan maar weg.

Dit is een How-to om gratis de nieuwe mappen van Call of Duty 4 te downloaden op je playstation 3

Hiervoor heb je wel iemand nodig die ook een PS3 heeft, en die de nieuwe maps al op ze PS3 heeft staan.

P.S. Voordat je deze stappen gaat uitvoeren moet je degene wel op de hoogte stellen natuurlijk, je hebt zowieso ook zijn wachtwoord nodig.

How To :

1. Je maakt een nieuwe gebruiker aan en dan doe je dus de gebruikersnaam van iemand die de nieuwe maps al heeft.

2. Je logt in met die account op playstation network (dus dan moet je zijn e-mail en wachtwoord hebben waarmee hij altijd kan inloggen op playstation network)

3. Ga naar accountbeheer dan naar downloadlijst en dan transactie downloads ofzo.

4. Dan zie je als het goed is hetgene wat hij als laatst heeft gedownload en dat is dan de COD4 Map Variety Pack, en dan druk je daarop en BOEM, download je hem zo gratis en voor niets op je eigen playstation })

Maar dus wel met iemand doen die je kent met een PS account, en die dus de maps al heeft :#

ik zou wel willen helpen maar dan gaat iedereen zometeen aan mij vragen of ik 'even' me e-mail en wachtwoord wil geven en dat ga ik natuurlijk niet doen. Dus vraag het gewoon van iemand uit je lijst. Als dat echt niet kan, wil ik je best een keer helpen maar dan ga ik dus niet iedereen van het forum helpen, als ik dan iemand heb geholpen gaat diegene de volgende helpen om de COD4 maps op ze ps3 te krijgen, soort sneeuwbal effect dus..

Ik ga 3 mensen helpen om gratis de maps te krijgen.. en die moeten allemaal op hun beurt dan ook weer 3 mensen helpen enzovoorts en dat gaat steeds zo door, want anders kan ik zometeen zelf niet meer playstationen omdat iedereen op mijn account zit.

mensen die ik help zijn:
1. joost@aerox (mod)
2. Martijn#150.
3.XSL Tuner

dat vind ik wel genoeg, als iedereen nou steeds 3 mensen helpt komt het helemaal goed :)

Alsjullieblieft :)
&
Succes!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

haha ach, sommige mensen hebben GTA nog niet..
en ik speel het btw ook niet meer hoor (cod4)
mja ik denk gooi het maar online voor de mensen die het willen
 
Of je bent zelf zo aardig en dokt zelf even €10,- en dat je het zelf even rondgeeft. :)

Ik zou er geen moeite mee hebben om die €10,- te dokken als ik het spel zou hebben...
 
Of je bent zelf zo aardig en dokt zelf even €10,- en dat je het zelf even rondgeeft. :)

Ik zou er geen moeite mee hebben om die €10,- te dokken als ik het spel zou hebben...

Ma hebbe geen creditcard thats the point denk ik bij de meeste :)
die 10 euries boeie me ook nie
 
Ohh zo. Mja , dan is het goed kut idd.. Geloof dat mijn mama een creditcard heeft. Zal kijken wat ik voor jullie kan betekenen. :)

Kan ik die shit ook downloaden zonder dat ik CoD4 heb ?

Oh ja , als ik 3 mensen geholpen heb , verander k uiteraard mijn wachtwoord. Wil niet dat andere mensen constant op me account zitten.

Of werkt het niet zo dat je die pack download van mij PS3 naar de jouwe ? Of heb je ook mijn gegevens nodig om überhaupt te kunnen spelen ?
 
Last edited:
Blijkbaar hoef je maar 1 keer in te loggen op bijv jouw account, kan je naar transactie beheer gaan en dan zie je wat je allemaal al gedownload heb, en dan download je die mappack gewoon nog een keer maar dan word het opgeslagen op jouw ps3 en zo kun je dan met die maps spelen.

Die 10 euro vind ik achterlijk, ik zou het dan met familie hebben gedaan en dan prijs door 3 delen oid. Mja geen creditcard ze zouden het net als bij die wii moeten doen dat je gewoon zoveel tegoed kan kopen
 
Eindelijk goed nieuws waar we op zitten te wachten! Infinity Ward zal de komende week patch 1.6 samen met de Variety Map Pack vrijgeven. En dankzij de sponsoring door Nvidia zullen de vier nieuwe multiplayermappen geheel gratis te downloaden zijn! Donderdag 5 juni kunnen we nieuw terrein gaan verkennen in de mappen Broadcast, Creek, Chinatown en Killhouse!

In de loop van de volgende dagen worden meer datails bekendgemaakt over alle activiteiten die georganiseerd worden rond de release van de Map Pack. De patch 1.6 die tegelijk wordt vrijgegeven, bevat support voor de nieuwe maps, nieuwe killcams en enkele kleine fixes/features. De volledige patch notes verschijnen volgende week.

De map Broadcast is gebaseerd op de Singleplayermissie "Charly Don't Surf" waarin je Al-Asad moet opsporen in een TV Studio. Het terrein verschilt in enkele opzichten wel van de missie, want de studio is geheel opengesteld en je kunt veel verschillende routes vinden.
Creek is een grote open snipermap met veel begroeing. Het bevat een ravijn, een klein dorpje en een spannende grot. Pas op voor het struikgewas... All ghillied up!
Chinatown is ook iets bijzonders: Het is de oude vertrouwde map Carentan, maar dan in een nieuw (Chinees) jasje! Beleef de map uit Call of Duty en Call of Duty 2 opnieuw in Call of Duty 4!
Tenslotte nog een bonusmap, leuk voor Free-for-All: Killhouse. Ook deze is afkomstig uit de Singleplayer, namelijk uit de SAS training missie.

De patch en de Map Pack zijn na de release te downloaden via onze eigen snelle mirror van i3D. Via ons forum verschaffen we (technische) support.
 
Kreeg die pack gwn bij t spel, laatst pas gekocht dus ja.. Zat btw zo`n code bij om te downloaden, weet niet of je die vaker kunt gebruiken ;) ?

Hint hint:*
 
Back
Top