extreme days 2

glenne_13

Well-Known Member
Xtreme days 2 coming up, on the 18th of april
where? terrein jonckheere in jabbeke.

Xtreme days, is racen, stuntshows, getunde autos en nog veel meer op 1 dag!!!!
Wie eens zijn raceskills wil testen kan dit op xtreme days...heb je een brommer scoot of dax en wil je hem legaal eens opensleuren dan is xtreme days de dag!!! Er is een parcours waar scoots, daxen, vitessebrommers en karts kunnen op racen naar wil, 10 euro voor de hele dag, inkom van xtreme days is gratis, er zullen ook stuntshows zijn door top performers zoals bxs, oxs en sxs....

Ook zal er voor de hongerige eten en drank voorzien zijn ter plaatste

9u: opening paddock
iedereen die deelneemt kan dan zijn scoot laten keuren, gewoon veilig, geen uitsteeksels, indeling in klassen,
10u: officiële briefing
wat mag en wat niet
10u 15u: training
steeds 12' training (met 3' rust tussen reeksen) in verschillende klassen: traag, midden, en rap *niet volgens materiaal, volgens kunde*
12u pauze
eten en drank is voorzien ter plaatse aan zeer lage prijzen

super zalige dag, met een hele toffe bende, zeker de moeite om af te komen!

dus, als je kan, kom maar af en toon eens wat jullie scoots in staat zijn :)

greetzz

glenn aprilia racer van oxs

Advertisement - register to remove this

ik zal aanwezig zijn . en medoen aan de race . met een spirit compleet mhr (tuned),binnenrotor,24 mikumi,polini big valve ,over range,... . het zal zeker een vette dag worden met veel races ,sprints ;animatie ,....

hopelijk zullen er veel vette scooters zijn en hopelijk is het mooi weer.

De Beer Crew (twins crew) en Helmond Crew (twins crew) zijn aanwezig, (p.s. moet je hier voorinschrijven?)

Wij komen met zeker 12 scoots!! gaat tof worden

wellicht komen er nog meer mee, wij verwachten dit wel. kan er mischien een routebeschrijving komen !!

Last edited:
HAHA is volgende week al - klinkt in iedergeval wel leuk - scoot zal dan wel niet klaar zijn. Maar misschien ga ik voor de gein kijken daaro.

mja, als je niet mee kan racen, erg is het niet, wordt toch fun, mijne SR ligt ook no helemaal uit elkaar, en ik heb nog geen radiator en waterpomp (sr is van ac naar lc omgebouwd)

ik zal komen met mijn rs 50 gewoon voor de show, mijne rs 125 is ook nog niet in orde :(

dus gasten, tot dan, hopelijk komen er ier veel af, en moest er iemand nog een radiator en waterpomp liggen hebben (van gelijk welke scoot, das toch universeel) laat iets weten :)

greetzz glenne

ik heb gevraagt aan fucker voor een route beschrijving, zelf kan ik die niet maken, want ik weet niet echt de weg op de (boere buiten) :)

ik woon nl in oostende, dus, de route zal oftewel hier gepost worden, of op site van fuckeronspeed

greetzz

glenn

geen postcode of wat meer info zo dat ik gewoon anwb routeplanner kan laten uitdraaien?

Maar ja site is een beetje amateuristisch maar de planning derentegen ziet er zeer flex uit. ff kijken of ik school voor elkaar krijg zo ja .... I'll be there. Als je geen scoot hebt kan je quads testen.

route naar terrein:

vanaf gent : neem de e40 richting oostende
na een 45-tal kms neem je afrit jabbeke

aan het rondpunt naar links (over de autosnelweg)
je volgt deze weg (kronkeld door de dorpskern)
aan het volgende rondpunt naar links (richting brugge)
net voor het volgende rondpunt aan de linkerzijde (industriezone)

vanaf afrit ongeveer 5 km

Back