Ex Samenraapsel project te koop wegens tijdgebrek

Status
Not open for further replies.

Grijz

Well-Known Member
Te koop wegens tijdgebrek: De onderdelen van mijn samenraapsel Peugeot 103 project. Ik had er "grootse" plannen mee, maar helaas, na mijn examens ben ik begonnen met werken en sindsdien heb ik vaak te weinig tijd om ermee door te gaan. Alles gaat los in de verkoop (maar natuurlijk mag ook alles in 1x)

Te koop: (prijzen ex verzendkosten)

  • Motorblok, bestaande uit: NIEUWE Axwin Speed Carters met Doppler raceas, Peugeot SPX Vario en Peugeot SPX ontsteking -- 150

Daarnaast is de brommer zelf ook te koop. Het gaat hier om een Batavus Mondial, met Puch Maxi achterveren (verhoogd, zwart met chroom). je krijgt er een Puch (lang) zadel bij die met weinig aanpassing er op zal passen. Voorlicht zit er ook bij + schakelaars + rest van het electrische circuit. Remmen zijn goed, ketting is misschien aan vervanging toe, maar kan ermee door. Spatborden en velgen zijn gepolijst. Doe maar een bod.

Daarnaast zijn er voor de brommer genoeg onderdelen te vinden zoals racekuipjes, etc.

(Prijzen zijn vraagprijzen)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Helaas niet :( Die karters waren zooo gaar dat ik ze weggepleurd heb:p
Met een standaard cilindertje (bij Leertouwer hebben ze ze genoeg) kan je er ook een prima brommertje van maken.

Standaard uitlaatje heb ik ook nog liggen, wel beetje roestig, maar oppoetsen en je hebt een goed uitlaatje die de brommer wel in toom houdt met een standaard cilinder... Tis wel een "brom"fiets. Vond m altijd erg stoer klinken (lekker zwaar en diep)
 
Bas@ICE said:
Hmm laat maar dan als er geen carters bij zitten :)

Leertouwer :rolleyes: Die heeft echt een stelling vol... En daar is best nog wel wat van de prijs af te halen (als je Jeroen niet hebt:p)
 
Grijz said:
Foto's heb ik op dit moment even niet binnen handbereik, maar zodra ik die heb zet ik die erop.


:rolleyes: ff geduld mensen:) Ik kan ze niet zomaar toveren. Heb ff geen camera tot mijn beschikking en de foto's die ik heb staan niet op mijn computer :(

Morgen meet ik ff de twinair.

Vraagprijs voor alles bij elkaar: 200 euro :)
 
Sorry! De foto's gaan nog ff niet lukken tot zaterdag ongeveer! Foto's waren verwijderd van de pc en nu moet ik wachten tot een digicam tot beschikking is!

Maarja, de dingen zijn bijna allemaal nieuw, dus kan net zo goed een nieuwplaatjes posten.


15040.jpg


4255.jpg


17637.jpg


17626.jpg


Ik zal zaterdag nog ff van de dingen officiele foto's maken.
 
Last edited:
ik w8 nog steeds op foto van je spruit en carbu. Als die past op de fox (zonder aanpassingen) beschouw m maar as verkocht. Alleen die snaar hoef ik niet
 
Het heeft ff geduurd, maar ik heb nu eindelijk de foto's:

Polini Membraan:
membraan.jpg


19mm dellorto + Twin Air filter (26/27 mm diameter ongeveer, heeft al filterolie erop, dus is nu wat groenig gekleurd :p )
carbfilter.jpg


Speed Carters + Krukas (zit nu dus al in elkaar + vario + ontsteking)
(Binnenkort foto van hoe het nu is)
motor.jpg


Cilinder 70cc Eurokit:
cilinder.jpg


Hier een beetje van de zooi bij elkaar: (uitlaat goed op te zien)
alles1.jpg



Vanavond hopelijk foto's van o.a. 19mm spruitstuk, Malossi 70cc hogedrukkop, motorblokje in elkaar, etc.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top