Grijz
Well-Known Member
Te koop wegens tijdgebrek: De onderdelen van mijn samenraapsel Peugeot 103 project. Ik had er "grootse" plannen mee, maar helaas, na mijn examens ben ik begonnen met werken en sindsdien heb ik vaak te weinig tijd om ermee door te gaan. Alles gaat los in de verkoop (maar natuurlijk mag ook alles in 1x)
Te koop: (prijzen ex verzendkosten)
Daarnaast is de brommer zelf ook te koop. Het gaat hier om een Batavus Mondial, met Puch Maxi achterveren (verhoogd, zwart met chroom). je krijgt er een Puch (lang) zadel bij die met weinig aanpassing er op zal passen. Voorlicht zit er ook bij + schakelaars + rest van het electrische circuit. Remmen zijn goed, ketting is misschien aan vervanging toe, maar kan ermee door. Spatborden en velgen zijn gepolijst. Doe maar een bod.
Daarnaast zijn er voor de brommer genoeg onderdelen te vinden zoals racekuipjes, etc.
(Prijzen zijn vraagprijzen)
Te koop: (prijzen ex verzendkosten)
- Motorblok, bestaande uit: NIEUWE Axwin Speed Carters met Doppler raceas, Peugeot SPX Vario en Peugeot SPX ontsteking -- 150
Daarnaast is de brommer zelf ook te koop. Het gaat hier om een Batavus Mondial, met Puch Maxi achterveren (verhoogd, zwart met chroom). je krijgt er een Puch (lang) zadel bij die met weinig aanpassing er op zal passen. Voorlicht zit er ook bij + schakelaars + rest van het electrische circuit. Remmen zijn goed, ketting is misschien aan vervanging toe, maar kan ermee door. Spatborden en velgen zijn gepolijst. Doe maar een bod.
Daarnaast zijn er voor de brommer genoeg onderdelen te vinden zoals racekuipjes, etc.
(Prijzen zijn vraagprijzen)
Last edited: