Evo Rox

• Thread starter Thread starter PaulPhantoM
  • Start date Start date
De Rox heeft al aardig gereden @ Grou heb ik gehoord :)
Heb je al verdere plannen gemaakt voor het spuiten van de kappen qua kleuren?
En laat je het spuiten professioneel doen of spuit je ze nog zelf??

Jub @ Grou knalde ie best +ralf+

Kappen laat ik proffi spuiten in de kleur lichtblauw , je hebt zo`n kleur
ook op de Peugeot 206 en je ziet het wel is op een Yaris , geeft een beetje een parelmoer effect *D , anders zelf oid :)

*up-date*

Binnenrotor zit er ook op 8)

Pixje :

rotor.jpg

Last edited by a moderator:
* Up-date*

Kappen zijn gespoten *D , Alles is door mijzelf gedaan , ruim 30 uur werk.

Kappen zijn glans wit geworden met metallic paarse roosters :)

p3.jpg

p4.jpg

Niet alle kappen zit er nog op , maar zo is t wel goed te zien hoe t allemaal gaat worden :p

p5.jpg

Eerst had ik me rooster fluor orange gemaakt , maar dit werd niet het resultaat wat ik wou :

p2.jpg

Met de kappen zit het wel goed nu :) , alleen het dashbord enz moet er nog ff op.

Verder heb ik ff een nwe pakkings set gemonteerd op me Evo + een nwe Evo naaldlager van 10 eppo :X

Pix van de zuigert na 600km :

p1.jpg

Zal van de week als de regen hier op houd , ff een filmske maken 8)

Als je dit resultaat behaalt met spuitbussen doe ik mijn pet voor jou af! Ziet er zeer mooi uit :)
Fluo oranje was iig ook niet mis hoor ;)

He, vet setupje moet het worden, uiterlijk gaat ook wel mooi worden, alleen ik denk dat die 24mm niet echt goed afgesteld krijgt, ik hep er al meerdere die er problemen mee gehad hebben, maar je hebt de spullen zo liggen neem ik aan, anders misschien eventueel een 24mm Mikuni, maar succes verder.

Mzzl

Mad Firefox said:
He, vet setupje moet het worden, uiterlijk gaat ook wel mooi worden, alleen ik denk dat die 24mm niet echt goed afgesteld krijgt, ik hep er al meerdere die er problemen mee gehad hebben, maar je hebt de spullen zo liggen neem ik aan, anders misschien eventueel een 24mm Mikuni, maar succes verder.

Mzzl

Daar zit wat in ja , ik heb nu ook me 21mm met polini filter gemonteerd en goed afgesteld , en ding rijd top !

21mm Ownage +ralf+

Eej stiekuhmerd gister beetje foto's gemaakt terwijl iedereen weg was zeker hé ! :p Mjah je weet t k vin je Rox geil en hij blaast best ziek hard. :D

PaulPhantoM said:
Thanxz :p

Nu jij nog flink aan het neo`s project beginnen he -:-

Financieel valt t allemaal wel mee, nu niet te veel uitgeven op vakantie. :rolleyes: Dan komt t wel goed.

Mjah t was gister droog, t is nu droog waar blijft dat filmpje dan ??? :p

edit/ pas btw avater aan man, je hebt nog steeds plaatje van je Phantom. :X

Zozo Paulussie nice project..
En je kappe zijn idd vet geworden. Nu mag je mijn velgjes nog doen:P
En we gaan soon wel weer vlammen denks als mijn grondplaat binne is.
En we gaan nog ff wat doen aan je rotortje want die kan beter dan met de schuifmaat van 2 eppo afstelling :p van moi

Nou suc6 en lat0r
glace tuning

Boef said:
Zozo Paulussie nice project..
En je kappe zijn idd vet geworden. Nu mag je mijn velgjes nog doen:P
En we gaan soon wel weer vlammen denks als mijn grondplaat binne is.
En we gaan nog ff wat doen aan je rotortje want die kan beter dan met de schuifmaat van 2 eppo afstelling :p van moi

Nou suc6 en lat0r
glace tuning

Gave avatar, srry moest er ff uit :)

Back