Abels Koos scooterloos 11 September 2009 #21 Ik zou hem lekker zo laten ik vind hem goed vet zo met maar een paar kapjes! en het vermogen komt vanzelf wel
Ik zou hem lekker zo laten ik vind hem goed vet zo met maar een paar kapjes! en het vermogen komt vanzelf wel
V vincent_1988 Well-Known Member 4 October 2009 #23 update blokje uitmekaar gehaald. onderdelen voor nieuwe setup zijn binnen Tuner gevonden (VST) Oja en trouwens moet ik morgen AFRIJDEN voor me auto rijbewijs. Dus met een beetje geluk kan ik straks mezelf vervoeren :#
update blokje uitmekaar gehaald. onderdelen voor nieuwe setup zijn binnen Tuner gevonden (VST) Oja en trouwens moet ik morgen AFRIJDEN voor me auto rijbewijs. Dus met een beetje geluk kan ik straks mezelf vervoeren :#
VaugHan Slidert 5 October 2009 #24 lekker vers lakje op je blok ook , ben benieuwd wat hij presteerd als hij terug is van de tuner ! iig veel succes met afrijden morgen
lekker vers lakje op je blok ook , ben benieuwd wat hij presteerd als hij terug is van de tuner ! iig veel succes met afrijden morgen
T t-enginesdriver Well-Known Member 5 October 2009 #25 vincent_1988 said: update blokje uitmekaar gehaald. onderdelen voor nieuwe setup zijn binnen Tuner gevonden (VST) Oja en trouwens moet ik morgen AFRIJDEN voor me auto rijbewijs. Dus met een beetje geluk kan ik straks mezelf vervoeren :# Click to expand... nouw succes dan iig ik hoor het vanmiddag wel of het gelukt is
vincent_1988 said: update blokje uitmekaar gehaald. onderdelen voor nieuwe setup zijn binnen Tuner gevonden (VST) Oja en trouwens moet ik morgen AFRIJDEN voor me auto rijbewijs. Dus met een beetje geluk kan ik straks mezelf vervoeren :# Click to expand... nouw succes dan iig ik hoor het vanmiddag wel of het gelukt is
V vincent_1988 Well-Known Member 5 October 2009 #26 YESS!! GESLAAGD het ging niet helemaal lekker, vanwege zenuwen maat toch geslaagd, en daar gaat het om 8) VaugHan said: lekker vers lakje op je blok ook , ben benieuwd wat hij presteerd als hij terug is van de tuner ! iig veel succes met afrijden morgen Click to expand... t-enginesdriver said: nouw succes dan iig ik hoor het vanmiddag wel of het gelukt is Click to expand... Dank je jongens ! en Vaughan: Ik ben zelf ook erg benieuwd wat het gaat presteren.
YESS!! GESLAAGD het ging niet helemaal lekker, vanwege zenuwen maat toch geslaagd, en daar gaat het om 8) VaugHan said: lekker vers lakje op je blok ook , ben benieuwd wat hij presteerd als hij terug is van de tuner ! iig veel succes met afrijden morgen Click to expand... t-enginesdriver said: nouw succes dan iig ik hoor het vanmiddag wel of het gelukt is Click to expand... Dank je jongens ! en Vaughan: Ik ben zelf ook erg benieuwd wat het gaat presteren.
FrankSpeedrox Well-Known Member 5 October 2009 #27 VaugHan said: lekker vers lakje op je blok ook , ben benieuwd wat hij presteerd als hij terug is van de tuner ! iig veel succes met afrijden morgen Click to expand... Ben jij de broer van Peter uit Amersfoort? Want die slider op dat plaatje is van Peter (maat van me).. :+
VaugHan said: lekker vers lakje op je blok ook , ben benieuwd wat hij presteerd als hij terug is van de tuner ! iig veel succes met afrijden morgen Click to expand... Ben jij de broer van Peter uit Amersfoort? Want die slider op dat plaatje is van Peter (maat van me).. :+
V vr6 Well-Known Member 7 October 2009 #28 mooi ding alleen vind de voorkap beetje te breed naar mijn smaak
patje187 Well-Known Member 7 October 2009 #29 gefeliciteerd met je rijbewijs! ben benieuwd naar je blokje als het weer draait etc. zie je sbo 2010 wel weer denkik:W latersss
gefeliciteerd met je rijbewijs! ben benieuwd naar je blokje als het weer draait etc. zie je sbo 2010 wel weer denkik:W latersss
VST VST Tuner 8 October 2009 #30 strax rijden er op de plaatselijke meetings alleen nog maar blokken rond die door mij aangepakt zijn komt goed.
strax rijden er op de plaatselijke meetings alleen nog maar blokken rond die door mij aangepakt zijn komt goed.
V vincent_1988 Well-Known Member 3 November 2009 #31 Deze vrijdag kan ik mijn blokje weer ophalen. ik ben benieuwd wat het gaat doen !