mooi gedaan uw achterkant, laat me denken aan blacknightmare heeft hetzelfde als jou
Zalige achterkap!!
echt proper gedaan man.
Zal zeker project in de gaten houden
Ik vind die achterstaaf erg strak staan!
En je kappen zijn erg straks, zeer netjes gedaan!
ben benieuwd hoe het eruit ziet met het kleurtje er op! erg vet ding
succes verder !
Maar de sonic is van jou of van Mossaab?
Je moet iig nog ff oefenen met wegkomen en starten, en het bandje warmburnen kan geen kwaad met de strepen die je trok })
Succes op de volgende sprint!
IK ben net zo licht als jou,burne gaat goed,je moet je benen tegen de onderkuip klemmen en dan burnen,want je trok wel DEGELIJK strepen,dus je had wel degelijk WIELSPINdie sonic is van mossaab
Ja nouja warmburnen lukte me nog niet al te goed omdat ik zo lichtben rijd die gewoon naar voren ook al met rem ingedrukt, maar heb ook geen whielspin dus burnen is niet heel nodig. maar moet nog wel flink oefenen hoewel ik het voor mezelf wel aardig vond gaan voor de eerste keer
Maar hoop dat het de volgende keer wat beter gaat iig, thx!
IK ben net zo licht als jou,burne gaat goed,je moet je benen tegen de onderkuip klemmen en dan burnen,want je trok wel DEGELIJK strepen,dus je had wel degelijk WIELSPIN
die sonic is van mossaab
Ja nouja warmburnen lukte me nog niet al te goed omdat ik zo lichtben rijd die gewoon naar voren ook al met rem ingedrukt, maar heb ook geen whielspin dus burnen is niet heel nodig. maar moet nog wel flink oefenen hoewel ik het voor mezelf wel aardig vond gaan voor de eerste keer
Maar hoop dat het de volgende keer wat beter gaat iig, thx!
Geen wielspin? Gast jij trok strepen van misschien wel 6 meter lang ofzo, ik stond in de tent en zag dat hok alle kanten op slingeren. Als je geen wheelspin had dan had je een hele dikke tijd gereden volgens mij.
Als ik jou was zou ik dan rollins maken als het niet lukt. Je gaat heel erg naar voren zetten en je geeft gewoon een flinke spuit gas. Klapt hij omhoog heb je genoeg grip, doet hij dat niet dan warm je lekker je band op tot hij wel grip pakt
Ik ben ook wel bang dat de vertanding die er nu in zit te licht is voor je..
Verder vond ik het zadel niet zo mooi, was een carbon plaat toch? Zag er een beetje beun uit maja zolang het boekt