!!!!!even voor de duidelijkheid!!!!!

Status
Not open for further replies.

Kenny

gepensioneerd
wij hebben genoeg mensen de kans gegeven om het alsnog in orde te maken.
alleen denken sommige mensen dat ze een loopje met ons kunnen nemen.
ook zijn er mensen die vinden dat de tc niet nauwkeurig genoeg is.

even dus een aantal zaken op een rijtje:

1.1 bij deelname aan SBO-sprintwedstrijden c.q. bij het aanvaarden van een MON-startbewijs conformeert een deelnemer zich aan dit reglement. Dit reglement moet worden nageleefd door alle deelnemers en betrokkenen van SBO-sprintwedstrijden.

3: TECHNISCH REGLEMENT
3.1 Elke aan een wedstrijd deelnemende machine moet voldoen aan de regels, gesteld in het Technisch Reglement voor SBO - wedstrijden van de MON.
Het al dan niet voldoen aan deze regels kan worden vastgesteld door de jury en/of de technische commissie (zie 3.3).
Dit technisch reglement bestaat uit een Algemeen Technisch Reglement (ATR) en de daarbij behorende Specifieke Technische Reglementen (STR).
Het ATR en de STR geven aan, aan welke eisen de machine, de kleding en de helm moeten voldoen.
3.2 Controle op naleving van het technisch reglement gebeurt ter plaatse door een technische commissie, bestaande uit door de MON aangewezen keurmeesters.
Eén van de keurmeesters draagt de functie van ‘hoofd technische commissie’. Hij fungeert als coördinator en als aanspreekpunt van de technische commissie.
3.3 Elke machine moet voorafgaande aan deelname aan de wedstrijd zijn goedgekeurd door de technische commissie. De technische commissie kan ook op andere momenten tijdens de wedstrijd technische controles uitvoeren.
3.4 Het onttrekken aan de technische controle(s), zoals bedoeld in art. 3.4, of het niet voldoen aan het technisch reglement tijdens de wedstrijd, kan leiden tot diskwalificatie of een andere straf. Het besluit hiertoe wordt genomen door de wedstrijdleiding. ( dat ben ik dus )
3.5 De deelnemer is altijd zelf verantwoordelijk voor het reglementair zijn van de machine en kan geen rechten ontlenen aan de technische keuring.

verder kan ik hier nog wel 10 regels neer zetten alleen heeft het weinig nut.


daarom dan ook vanaf nu:

IS JE MACHINE NIET VOLGENS HET REGLEMENT WORDT ER NIET GEREDEN EN ER WORDT OOK NIETS MEER OPGESCHREVEN.


als iedereen vindt dat de keuring strenger moet, dan doen we dat toch gewoon. ( schijnbaar vindt de meerderheid dit als ik het forum zo na lees )
het is dan aan jou de keus of je 200 km gaat rijden om weer naar huis gestuurd te worden. ( en geloof me dat doe ik )

succes met het in orde maken van jullie machine's
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top