SBO Officials sprint/race gevraagd voor seizoen 2008!

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wij als sbo zijn op zoek naar nieuwe mensen om de stichting te ondersteunen in haar werkzaamheden.
Dit jaar hebben we een fantastisch seizoen gedraaid met veel positieve reacties en een goed vooruitzicht naar volgend jaar.
Dit jaar heb ik wel gemerkt dat we al krap zaten met officials en volgend jaar er zeker meer bij moeten komen om onze wedstrijden goed te laten verlopen.

Waar zijn we naar opzoek?
Technische mensen voor ondersteuning technische commisie
Baanofficials/parc fermé officials races en sprints
Personen die 1 of meerdere dagen aan elkaar willen praten door de microfoon ( speaker )

Wat zijn de eisen van onze kant en wat kun jij als official van ons verwachten?
Je moet eigen vervoer hebben of samen met iemand meerijden die bij jou in de buurt woont.
De reiskosten zullen worden vergoed doormiddel van een declaratie die je kunt indienen.
Ook zul je als je de gehele dag bezig bent een dagvergoeding krijgen.
Op de wedstrijddagen zelf krijg je van de SBO ook nog een goed gevuld lunchpakket en drinken.

Dit jaar is er een goede sfeer onstaan binnen de organisatie en staat bij onze officials werk maar ook plezier tijdens wedstrijddagen voorop.
Je hoeft ook niet meteen al alles te weten want de officials van de SBO willen je graag de fijne kneepjes leren.

Ben jij zelf rijder en weet jij iemand binnen je familie of vriendenkring die jou wil helpen jou seizoenskosten te drukken.
Of ben je liefhebber en heb je dus het hart op de juiste plaats zitten.
Wil jij je dit jaar inzetten voor de SBO, laat het mij dan weten: kenny@scootertuning.net
 
mijn citaat uit het sprint gedeelte


ik heb voor mezelf de knoop iig doorgehakt, dat ik er zelf mee wil stoppen. daarmee bedoel ik dus dat ik niet meer de kar wil trekken. wel wil/zal ik een adviseerende rol blijven werken, en het voortraject, contacten etc blijven doen samen met inne. er zal dus hard gezocht moeten worden naar aanvulling voor de huidige crew. na een aantal jaren van ons leven te hebben gegeven aan de scooterscene, willen inne en ik weer aan ons priveleven en toekomst gaan werken. de bestaande crew met aanvulling van nieuwe mensen, zullen een stabiele organisatie over gaan nemen, die een lang leven zal hebben, mits er mensen zijn die er met dezelfde passie, tijd en energie in stoppen.

nieuwe mensen zijn dus nodig!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top