Ik zou als ik jou was de groene draad zien te herleiden naar een zo dicht mogelijk punt bij de killswits, en daar de schakelaar van gebruiken.
Zodra je de killswits op uit hebt staat je brommer onbegrensd, bij een keuring zet je hem op aan.
Dan hoef je enkel de contact sleutel te gebruiken om uit te zetten.
Ff meer werk, maar onzichtbaar voor onze politie vrienden
Heeb je ook een foto van de bedrading van de killswitch op welke draden je de groene draad aansluit?Ik zou als ik jou was de groene draad zien te herleiden naar een zo dicht mogelijk punt bij de killswits, en daar de schakelaar van gebruiken.
Zodra je de killswits op uit hebt staat je brommer onbegrensd, bij een keuring zet je hem op aan.
Dan hoef je enkel de contact sleutel te gebruiken om uit te zetten.
Ff meer werk, maar onzichtbaar voor onze politie vrienden
Welk jaar en is het een euro 4.Is er iemand bekend met een eurobegrenzer op een mash fifty want ik zit te denk er 1 te kopen maar ze kosten 100 euro.
Kan iemand mij vertellen of dit werkt of niet.
Eurobegrenzer met Afstandsbediening | Mash Fifty
Toerenbegrenzer met remote / CDI/ECU-unit | Mash Fifty E2 / E3 / E4ridethepassion.nl
Snap ik maar met de originele cdi onbegrensd kwam ik maar aan de 55 nu met afstand bediening wel zo fijn.Een mash fifty is toc ontgrensbaar door het groene draadje door te knippen? Je kan daar dan gewoon een schakelaartje tussen zetten. Scheelt je dik 80 euro
Snap ik maar met de originele cdi onbegrensd kwam ik maar aan de 55 nu met afstand bediening wel zo fijn.
En ik denk dat de Euro4 ook op de ECU geknepen word want ik krijg hem nu met pijn en moeite aan de 60, wat voor mij overigens hard genoeg is.
Alleen zou ik onderin wel wat meer kracht willen. maar dan hoor ik iedereen alweer zeggen een 70cc begrensd enz.
Ik vind het wel goed zo, heb er vrede mee.
Als je het kabeltje doorknipt dan is de brommer niet meer begrenst. Waar zou het kabeltje nu toch voor dienen?Wat ik las op een forum is dat de Mash Fifty standaard 46/47 loopt en gps 42.
Voordat ik straks ga knippen in de kabelboom van een splinternieuwe brommer zou ik graag willen weten waar het groene draadje die in de cdi zit voor dient.
Na het doorknippen gaat hij 55 op de teller las ik in een eerdere post in deze topic. Dat zou op de gps zo'n 50 zijn. Dat is voor mij perfect om mey het verkeer mee te komen.
Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoord