Eurobegrenzer mash fifty

En die kan ik nou juist niet vinden!
Post automatically merged:

Op zo n filmpje zie je dat ze een groen draadje doorknippen en klaar is Kees,
Maar dat zit er bij mij ook niet op, alleen andere kleuren.
 
Ger,

ik begrijp het verhaal niet helemaal, denk ik.
Je wil een begrenzer plaatsen, dat doe je toch omdat de brommer nu te hard loopt en je wil niet dat je gepakt wordt bij een rollerbankcontrole, toch????

Dat doorknippen van die draad doen ze net om een begrensde scooter te ontgrenzen en hem zo juist sneller te laten lopen.
Dit werkt alleen als je een scooter/brommer hebt met een cartersensor dus dit is bij jouw niet van toepassing.

Maw die begrenzer die je zoekt is er niet op jouw brommer, die moet je kopen.

Deze begrenzer wordt dan via een schakelaar, bij jouw die draadloze schakelaar met afstandsbediening, op je pickupspoel aangesloten.

Deze begrenzer, als deze is ingeschakeld, zorgt er dan voor dat de impuls van de pickupspoel "vertraagd" wordt en daardoor de vonk later komt zodat de scooter aan kracht verliest en daardoor langzamer gaat rijden.
 
Ik zou als ik jou was de groene draad zien te herleiden naar een zo dicht mogelijk punt bij de killswits, en daar de schakelaar van gebruiken.
Zodra je de killswits op uit hebt staat je brommer onbegrensd, bij een keuring zet je hem op aan.
Dan hoef je enkel de contact sleutel te gebruiken om uit te zetten.
Ff meer werk, maar onzichtbaar voor onze politie vrienden
Post automatically merged:

Ik zou als ik jou was de groene draad zien te herleiden naar een zo dicht mogelijk punt bij de killswits, en daar de schakelaar van gebruiken.
Zodra je de killswits op uit hebt staat je brommer onbegrensd, bij een keuring zet je hem op aan.
Dan hoef je enkel de contact sleutel te gebruiken om uit te zetten.
Ff meer werk, maar onzichtbaar voor onze politie vrienden
Heeb je ook een foto van de bedrading van de killswitch op welke draden je de groene draad aansluit?
 
Is er iemand bekend met een eurobegrenzer op een mash fifty want ik zit te denk er 1 te kopen maar ze kosten 100 euro.
Kan iemand mij vertellen of dit werkt of niet.
Welk jaar en is het een euro 4.
Ik heb de mijne (2019 dus euro4) bij Joey Schaar laten doen, scheelt wel iets met een CDI met de groene kabel los maar is niet wereldschokkend.
 
Een mash fifty is toc ontgrensbaar door het groene draadje door te knippen? Je kan daar dan gewoon een schakelaartje tussen zetten. Scheelt je dik 80 euro
 
Een mash fifty is toc ontgrensbaar door het groene draadje door te knippen? Je kan daar dan gewoon een schakelaartje tussen zetten. Scheelt je dik 80 euro
Snap ik maar met de originele cdi onbegrensd kwam ik maar aan de 55 nu met afstand bediening wel zo fijn.
En ik denk dat de Euro4 ook op de ECU geknepen word want ik krijg hem nu met pijn en moeite aan de 60, wat voor mij overigens hard genoeg is.
Alleen zou ik onderin wel wat meer kracht willen. maar dan hoor ik iedereen alweer zeggen een 70cc begrensd enz.
Ik vind het wel goed zo, heb er vrede mee.
 
Snap ik maar met de originele cdi onbegrensd kwam ik maar aan de 55 nu met afstand bediening wel zo fijn.
En ik denk dat de Euro4 ook op de ECU geknepen word want ik krijg hem nu met pijn en moeite aan de 60, wat voor mij overigens hard genoeg is.
Alleen zou ik onderin wel wat meer kracht willen. maar dan hoor ik iedereen alweer zeggen een 70cc begrensd enz.
Ik vind het wel goed zo, heb er vrede mee.

Klopt helemaal. Soms is het net niet lekker om tussen de autos mee te komen maar voor de rest is een 50cc 4t prima
 
Wat ik las op een forum is dat de Mash Fifty standaard 46/47 loopt en gps 42.

Voordat ik straks ga knippen in de kabelboom van een splinternieuwe brommer zou ik graag willen weten waar het groene draadje die in de cdi zit voor dient.
Na het doorknippen gaat hij 55 op de teller las ik in een eerdere post in deze topic. Dat zou op de gps zo'n 50 zijn. Dat is voor mij perfect om mey het verkeer mee te komen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoord
Als je het kabeltje doorknipt dan is de brommer niet meer begrenst. Waar zou het kabeltje nu toch voor dienen?
 
Hoi allen, ik heb een Mash fifty uit volgensmij 2018 en euro 4. nu heb ik een probleem met het ontgrenzen; wanneer de juiste groene kabel niet vast zit start the mash wel maar valt deze na even uit en herstart niet tot de killswitch uit en aan is gezet. Kan iemand mij helpen?
 
Back
Top