Vragen over eurobegrenzer

Advertisement - register to remove this

Je mag geen schakelbare begrenzer gebruiken. Dat kan deze dus wel en mag daarom dus niet ik heb ooit boven een boete van rollerbank ook 1 van 75 euro moeten betalen in 2005 omdat hij er op zat. Deze deed t niet goed toen het vochtig was. Ik zou er niet meer aan beginnen eigenlijk.
 
Andere goede oplossing om rollerbank boete te omzeilen?
Je mag geen schakelbare begrenzer gebruiken. Dat kan deze dus wel en mag daarom dus niet ik heb ooit boven een boete van rollerbank ook 1 van 75 euro moeten betalen in 2005 omdat hij er op zat. Deze deed t niet goed toen het vochtig was. Ik zou er niet meer aan beginnen eigenli
 
Een knappe dame zijn die lief kan lachen naar een agent. Indien niet is het best lastig het legaal te doen. :smile:
Je kan m dan net onder de grens houden qua snelheid. Dan moet je goed zitten.
 
helaas ben ik n beidehande kut puber maar ik verzin wel wat
Wat een pech! "vroeger' had je niet snel dat je echt problemen kreeg op de rollerbank. Tegenwoordig wel. Mijn scooters zitten net onder de grens en iets er boven nog geen wok. Toen ik begon met scooter rijden had je zonder vario ring een boete rond de 75 euro 1.1 kw trok hij dan dacht ik. Nu verlaat je de plek lopend met een wok en flinke boete(snelheid meten ze nu op en destijds vermogen waaraan ongeveer de snelheid vanaf geleid kon worden). ondertussen wel een rijbewijs? of alleen een AM rijbewijs?
 
Back
Top