Euro begrenzer

A3r0x-Men

Well-Known Member
eurobegrenzer.jpg


Aangeboden: De KLEINSTE BEGRENZER (Euro-begrenzer) die je onsteking NIET KAPOT kan maken!

Andere begrenzers zoals pinasco, creco en morsecode begrenzers maken je ontsteking WEL kapot. De Euro-begrenzer is de enige die uit tests is gebleken dat deze GEEN SCHADE aan je scooter of brommer aanricht.
LETOP! ALLEEN WIJ GEVEN JE DAAR GARANTIE OP!


Deze begrenzer is kleiner dan een euromunt en ontworpen door studenten aan de Technische Universiteit van Delft . De begrenzer kan eenvoudig wordt verstopt en makkelijk worden aangezet door de plug eruit te trekken. De begrenzer zelf is niet groter dan 1euro muntje! Vandaar de naam EURO-Begrenzer! Verder krijg je er ook nog 6 maanden GARANTIE op!
Totale prijs met verzending is 24,50 euro.

De begrenzer kan ook bij jou thuis worden gemonteerd. Voor een vaste prijs van 45 euro krijg je de begrenzer en de montage. Er komen dus geen extra kosten bij!

Goed om te weten is dat als je het pinnetje niet bij je hebt (gewoon weggooien voor de controle...) je geen strafbaar feit pleegt, omdat je niet in het bezit bent van een sleutel om de begrenzing eraf te halen en de politie kan je dan niets maken, zelfs niet bij een technisch onderzoek! De pinnetjes zijn universeel en kan je van een koptelefoontje gebruiken.


Voor meer info mail naar of bel met 0646286074. Kijk ook even op Begrenzer.nl daar kan je hem gelijk bestellen.
Bron: http://www.speurders.nl/advertenties/allerkleinste-begrenzer-voor-scooter-en-brommer(34345913).html?q=euro+begrenzer

Is het waar dat je geen strafbaar feit pleegt door het pinnetje weg te gooien? en wat zijn jullie ervaringen met een eventuele begrenzer, en dan voornamelijk de euro begrenzer?
 
Advertisement - register to remove this

Jongejonge, er zijn hier amper mensen die hun scooter 45 laten gaan.
Er word hier regelmatig 70cc voor straatsetups aangeraden, dus kom nou niet dom praten dat de scooters 45 mogen gaan.

We hebben allemaal theorieexamen gedaan (als het goed is) en weten allemaal heus wel dat dat ding 45 moet gaan.


:|
 
Volgens mij is een begrenzer niet strafbaar wanneer je hem niet aan of uit kan zetten.
Het moet dus een permanente begrenzer zijn.
Zoals trechter buisje in de uitlaat etc.
elektronische begrenser kan ook permanent zijn.
Maar niet met een dergelijk koptelefoon plugjes gebeuren.
Gewoon een elektronische begrenser die er niet af te helen is zonder gereedschap is gewoon toegestaan.

Het nu ontgaat me maar dat terzijde.;)
 
maar dat is juist niet leuk want dan heb je je scooter voor niks opgevoerd:p

als je je scooter opvoert moet je ook nie janken om boetes
dat weet je ook van te voren

als ze je aanhouden en ze verdenken je van het gebruik van een begrenzer dan nemen ze hem gewoon mee voor onderzoek..
als ze hem dan vinden..DAN ben je helemaal de piemel :)
 
Best wel appart eigenlijk, al die begrenzers. Vanuit de fabriek zitten er begrenzers in je scooter, maar wanneer jij er zelf een andere begrenzer inzet, is het niet goed.

Ik snap wel dat het hier dan om een begrenzer gaat die je met een handomdraai ongedaan kan maken, maar toch
 
ook wel leuk... stel je rijd 80 als er ineens een motoragent achter je zit, die zet je op de rollerbank en hij rijd ineens keurig 50/55 ofzo...

Leuk zo'n begrenzer he... maakt je niet verdacht.

Mijn mening: Rij je opgevoerd, dan jank niet als je een boete krijgt omdat ie opgevoerd, wil je geen boete dan rij je lekker standaard.
 
Ts heeft zijn andwoord denk ik nu wel gehad.

Een begrenzer moet permanent zijn anders is die verboden.
Bij permanente begrenzers kan je denken aan bobine begrenzer/cdi buisje in uitlaat inlaat begrenzer te zware rollen enzovoort.
Een euro begrenzer enzo is gewoon verboden.
 
ook wel leuk... stel je rijd 80 als er ineens een motoragent achter je zit, die zet je op de rollerbank en hij rijd ineens keurig 50/55 ofzo...

Leuk zo'n begrenzer he... maakt je niet verdacht.

Mijn mening: Rij je opgevoerd, dan jank niet als je een boete krijgt omdat ie opgevoerd, wil je geen boete dan rij je lekker standaard.

Jah eh ooit aan gedacht dat je hem dan niet aan zet? ;)
 
Back
Top