Ervaringen gevraagd over Salomons & Swierts te Hoogeveen

Status
Not open for further replies.

Mannekino

Well-Known Member
Ik zou graag jullie mening horen over deze dealer in Hoogeveen. Mijn scooter heeft zo'n twee jaar in de garage gestaan en ik had ineens weer zin om even te gaan rijden. Op dit moment ben ik de accu aan het opladen maar er moet dus nogal wat gebeuren qua onderhoud.

Salomons & Swierts is de dichtsbijzijnde dealer waarvan ik denk dat ze hun werk goed zullen doen, zijn hier misschien mensen aanwezig die ervaring hebben met deze dealer op gebied van onderhoudswerkzaamheden (vervangen van rollen , druk- en trekveren , controleren remmen e.d.)?

Me scooter deed het gisteren na zes of zeven keer trappen met de kickstarter dus dat viel me niet tegen :), het gaat om een Yamaha Aerox overigens.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Advertisement - register to remove this

meestal hoef je alleen maar even de banden op te pompen en carburateur schoon te maken , en rustig rijden de eerste km's aangezien de hele boel "droog" heeft gestaan.

ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met onderdelen halen en 2 keer banken daar , waren iig wel aardige mensen :) maargoed , als je een beurtje laat doen zal dat wel goedkomen daar hoor!
 
Mja, vroegâh deed ik het meeste zelf, alleen nu geen tijd meer voor. Maar ik vind zo'n scooter wel verrekte handig af en toe. Vandaar dat ik hm ff beurt wou laten geven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top