(Ervaringen) Mezoly GY6 Cdi 45/onbegrensd

AGM Retro GT Beun

Well-Known Member
Medeleden,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Mezoly CDI voor GY6?
In dit geval de 45 km/h naar onbegrensd.
Ik vraag mij af of deze naar jullie ervaring de scooter volledig onbegrensd laat draaien qua cdi.


Ergens heb ik het idee dat deze wat minder presteert dan een goedkopere.

Verhaaltjes over halve zoly enzo heb ik natuurlijk weinig aan, graag ervaringen.


Voor wie de rest niet leest, Kopen van dit product van Mezoly is afgeraden.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Heb me 25 naar onbegrensd cdi terug gevonden.
Getest, merk geen verschil.
Met een originele 45 kmh cdi heb ik wel het idee dat het toerenverloop en de acceleratie beter is.
Echter ga je dan ook maar 45 gps.
Vandaag na nog geen 100 km met de Mezoly gereden te hebben, sproeiertje even vergroot voor fijnafstelling.
Ik met het relatief mooie weertje ff een rit van 10 km gestart.
Ergens op 2/3e stop ik voor een stoplicht( woonwijk zijde :yum: ), valt dat ding gewoon uit.
Ik nieuwe pogingen gedaan, geen leven.
Account aangemaakt bij Check deelscooters, terug naar huis, auto opgehaald, vol gegooid met al het mogelijke gereedschap en reserve onderdelen.
Echter gezien het onderhoud door een regelrechte expert is uitgevoerd kon het in mijn ogen niet meer dan een fabrieksfout in de motor of de cdi zijn.
I.p.v. alle basisstappen wisselde ik per direct de cdi.
Scooter start en reed als een zonnetje, nog twee maal omgeswitcht met de Mezoly en idd geen leven meer in de Mezoly.
Ik sluit mij bij deze dan ook aan bij de halve zoly club.

Had bovenstaand filter ook besteld en gemonteerd destijds, deze lekte vrijwel meteen bij het opstaande randje.
Wat een troep, nu eens zien of K-parts mijn cdi gaat vergoeden. ala 37 euro.

Deze cdi's heb ik in 25 / onbegrensd versie op twee scooters 1000en km's mee gereden.
Zal deze weer bestellen met de juiste snelheid voor me bromscooter.
 
Back
Top