Wat voor ervaring zoek je... Installatie van dat ding is gewoon koek en ei.. Daarnaast is er bijna niemand met een aerox 4t omdat er een kut blok eronder ligt die niemand wil.
Wat is K*T aan dit blokje? Omdat je het niet echt kan opvoeren? Ik heb een Neo's 4T met een andere vario en superdrive plaat en loopt bijna altijd 70 echte kilometers per uur. Verder staat 27000 km's op en nog nooit is gehad. En loopt 1 op 55. Dat is wel K*T, toch.Wat voor ervaring zoek je... Installatie van dat ding is gewoon koek en ei.. Daarnaast is er bijna niemand met een aerox 4t omdat er een kut blok eronder ligt die niemand wil.
Wat is K*T aan dit blokje? Omdat je het niet echt kan opvoeren? Ik heb een Neo's 4T met een andere vario en superdrive plaat en loopt bijna altijd 70 echte kilometers per uur. Verder staat 27000 km's op en nog nooit is gehad. En loopt 1 op 55. Dat is wel K*T, toch.
Mijn Neo's komt uit 2011 maar wat heeft dat te maken met het 4-takt motorblok van de Aerox hierboven... Beste DTS, Voor de goede orde... Welk bouwjaar is jou Neo`s ??
..Thanx voor de Reply/ Feedback ... dat is dan duidelijk, oudere Neo`s 4-takt hebben een ander blok en elektronika als ik het goed heb .
Nieuwere Aerox opvoeren is een dure hobby zover ik het begreep , Malossi Kit ... Cilinder en elektronika... wat een dure hobby is .
Echter jou ervaring is voor vele goed mee te leven..... Thanx.
Mijn Neo's komt uit 2011 maar wat heeft dat te maken met het 4-takt motorblok van de Aerox hierboven.
Het blokje van de Aerox en de Neo's zijn precies hetzelfde. Zelfde ECU, Cylinder, injectie ect.ect.
Beide blokjes worden op toeren en een vario begrensring afgeregeld.
Dus de meest simpele en goedkoopste manier sneller maken is een gradenplaat van een 2-takt Yog-R, Neo's of Aerox erin sleutelen of een complete set van Polini of Malosi speciaal voor de 4-takt erin stoppen.
Het blokje zal dan bijna nooit meer de toerenbegrenzer inschieten.